13 Kasım 2014 Perşembe

Gelir Uzman Yardımcısı Maaşı 2014-2015

Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı özlemle beklenen gelir uzman yardımcısı ilanına nihayet çıktı.
Tahmini olarak 2015 yılında göreve başlayacak gelir uzman yardımcılarını anadolunun çeşitli illerinde görevlendirecekler.
Çağırdıkları 1500 kişinin 5 katını yani 7 bin beşyüz kişiyi yazılı sınava tabii tutacaklar ve aralarından başarılı olanları sözlü sınava tabii tutacaklar.

İİBF mezunu herkes tarafından bilinen gelir uzman yardımcılığının maaş şartları maalesef diğer uzman yardımcılıklarına göre düşük. Önceden aldıkları 500-600 lira cıvarındaki ek mesai ücretleri bütün devlet kurumlarında kaldırılınca diğer uzman yardımcılıkları ile aynı ünvana sahip olmalarına rağmen aynı maaşı alamıyorlar. Bu da 2014 yılı itibari ile 2600-2700 aralığında. 2015 yılında 90 lira zam geleceğini hesaplayabilirsiniz. Gelir uzmanı olunca gerçekleşen artışda 700 lira cıvarı oluyor.
Dipnot: Devlet Gelir Uzmanı ile Gelir Uzmanı farklı kadrolar, DGU maaşı daha fazla bununla karıştırılmaması lazım.

Sınava gireceklere şimdiden başarılar, sorularınızı elden geldiğince cevaplamaya çalışırız.

68 yorum:

  1. gelir uzman yardımcılığı sınav başvuru sonuçlarında bu kadar soyadı benzerliği nasıl oluyor anlamadım .

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar şehir tercihlerimiz daha acıklanmadı dimi yoksa ben mi bulamıyorum ? yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  3. 9 aralık oldu hala bi gelişme yok ne zaman açıklayacaklar ?

    YanıtlaSil
  4. 73 puana g.antep gelir mi acep ?

    YanıtlaSil
  5. Gaziantep yazan kaç arkadaş var acaba puanlarını yazabılırler mı antepi yazan azkadaslar ben antepi yazdım 74.4

    YanıtlaSil
  6. mrb ege87 benim P35 kodlu puanım 61,72704 başvurabilir miyim acaba bilginiz var mı? yukarda 70 ve üzeri yazıyodu ama :(

    YanıtlaSil
  7. mrb arkadaşlar bu ilandan dün haberim oldu. benim P35 kodlu puanım 61,72704 başvurabilir miyim acaba bilginiz var mı? yukarda 70 ve üzeri yazıyodu ama :(

    YanıtlaSil
  8. 113796 aday numaram herkese başarılar puan 75 il balikesir

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar.
    Malumunuz 1500 kişilik Gelir Uzman Yardımcılığı Alımı ile karşı karşıyayız. Bu alımın bir diğer özelliği 2014 KPSS sonrası en geniş alım olmasıdır. Bu sebepten dolayı başvuru sayısını tahmin etmek ve tabii olarak taban puanlarla ilgili çıkarımda bulunmak güçleşmektedir.
    Bu güçlüğü gidermek amacıyla başvurulan il ve puanlara ilişkin anket düzenlemekteyim. Maliye Bakanlığınca açıklanmadan evvel adaylara fikir sunacağını düşündüğüm bu ankete katılımlarınızı bekliyorum.
    Yükseköğrenimini başarı ile tamamlamış, devlet bünyesinde Kariyer Memuru olmaya namzet sizlerin ankete tercih etmediğiniz veya gerçekdışı cevaplar vermeyeceğinizi bildiğimden ötürü bu konuda anketin güvenilirliği mümkün olan hat safhadadır.

    YanıtlaSil
  10. Kardeşim insanları üç kağıda getirmeyin...yok bursa yok antep bir kere buralar 75 'den aşağı kapatmaz.yüksek kontenjanlı yerler en aşağı 80 olur...hatırlarım geçen sene aynı muhabbet vardı İstanbul çok kişi alacak onu tercih ederiz diye ...noooldu Zonguldak denizli o kadar az kişi sayısı ile yerlere düştü 72'ler 73'ler le kapattı..arkadaşlar 5 sene az bir zaman zarfı değil lakin seminerler,eğitimler, yeterlilik ve yoğun ankara programyla gelip geçer sonra istersin tayinini gidersin.sakın boş palavralara kanmayın içinizden geçiyorsa doğuysa doğuysa doğu yazın..doğuda da öyle çalışma şartları zor muş falan kimse sizin öz düşüncenizden üstün olamaz.yılınızı puanınızı 1 sene daha bekleyeyim mi diye düşünmeyin

    YanıtlaSil
  11. kimse boş muhabbet yapmasın. En düşük Antep kapatacak.

    YanıtlaSil
  12. Bilen birileri yardımcı olursa çok sevineceğim. Gaziantep kaç puana kadar düşer ?

    YanıtlaSil
  13. 83.5 ile bursayı yazdım herkes için hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  14. 84.60 la Tekirdağı yazdım hayırlısı olsun...

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar öncelikle memurlar net anket bölümüne hangi il kaç puanla tercih ediliyor şeklinde bir anket ricasında bulunsak -hepimiz emek verdik- ve bu ön tercih şartından dolayı çelişkide kalmasak nasıl olur.Geçen yıl herhangi bir alan puanından 80 almak şartı koymuşlar ve başkaca bir şart getirmemişlerdi hatırladığım kadarıyla ben 73,22 ile Balıkesir'e başvurdum kontejyanı 45 değişiklik yapmayı düşünüyorum önerileriniz var mı?

    YanıtlaSil
  16. 75,825 kayseri... hayırlısı olur inşallah

    YanıtlaSil
  17. ya kpss turune yazilmiyooorr

    YanıtlaSil
  18. 113796 aday numaram herkese başarılar puan 75 il balikesir

    YanıtlaSil
  19. kimse boş muhabbet yapmasın. En düşük Antep kapatacak.

    YanıtlaSil
  20. Bilen birileri yardımcı olursa çok sevineceğim. Gaziantep kaç puana kadar düşer ?

    YanıtlaSil
  21. yanlış düşünüyosun.. bunun en güzel ispatı kyk alımında oldu. en çok İstanbul a kontenjan açtılar en yüksek orası kapattı. büyük şehirler daima risklidir.

    YanıtlaSil
  22. eğitim fakültesi mezunlarının burdan kadro istemesi çok ilginç, onlar bunun eğitimini almadılar ben iibf mezunu değilim ama iibfnin hakkı bu kadrolar , sonuçta herkes nasıl öğretmen olamıyorsa onlarda başvuramaz her hak kendilerinin sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  23. Askerliğine git bence arkadaşım, askerdeyken izin alarak gelir yazılı ve sözlü sınavlara girersin, eğer ataman gerçekleşirse askerliğinin bitmesini bekler kurumlar, bu konuda sıkıntı olmuyor diye biliyorum.. Ama en nihayetinde bunu alımı yapan kurumun insan kaynakları bölümüne sormandır. Sana en garanti cevabı orası verecektir.

    YanıtlaSil
  24. puan 84 Tekirdağ. Herkese için hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşlar 79.054 ile Sakarya ya da Tekirdağ'dan biri gelir mi ?

    YanıtlaSil
  26. bu puanla antalya gelir kardeşim için rahat olsun sınavda allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar kayseri hakkında ne düşünüyorsunuz ? Kaç ile kapatır sizce ? yardımcı olursanız sevinirik...

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar 78,79 ile antalya gelir mi

    YanıtlaSil
  29. kpss 2014/2 den atamalar gerçekleşirse(1000-2000 artık kaç atama olmuşsa) şayet puanı yüksek olan arkadaşların burayla işi olmaz diye düşünüyorum,bunu da göz önünde bulundurun

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar puanım 75 sınava girmek istiyorum fakat askerlik silüsümü aldım aralık 17 de teslim olmam gerekiyor bu konuda askerliği erteleme gibi bi şansım var mı?(ayrıca bu puan 2013'ün geldiğimde büyük ihtimalle puanım ölmüş olacak yardımcı olursanız sevinirim)

    YanıtlaSil
  31. yaw nasıl oluyoda 72 alan bi arkadaş doğudan başka biyere yerleşemez diye atıp tutuyorsunuz.geçen sene sadece 4 şehire alım oldu zonguldak 72 denizli 74 istanbul ve ankara 75 puanla kapattı,bu sene 4 değil 26 şehire alım olcağına göre alternatif il çok; o yüzden BENCE 72 alan bi arkadaş bile geçen seneki gibi; ki bence bu sene daha büyük şansla karadeniz yada iç anadolu bölgesinde biyere yerleşebilir( bu benim tahminim kimseyi yönlendirmek istemem karar sizin hayat sizin)

    YanıtlaSil
  32. bazı arkadaşlar hayattan bıkıp buraya saçmalıklarını yazmasınlar. kontenjanı yüksek yere başvurmak düşük puan alan adam için her zaman avantajdır. yoksa ARTVİN gibi 20 veya 30 kontenjan verilen yere hrkes başvuru yapar ve doğal olarak yüksek puanla kapatır. onun için kontenjanı yüksek illere başvurmak daha avantajdır düşük puanlı adaylar için... saygılar.

    YanıtlaSil
  33. milletvekili varsa sen niye tercihle falan uğraşıyon o her türlü halleder.

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar sadece p35 puanımı geçerli, bu sınav için? herhangi bir puan türü olmuyor mu?

    YanıtlaSil
  35. sayın arkadaşım niye herkez yazsın.100000 kişi almıyorlar bazı yerler 20 kişi alcak adam. misal ben diyelim rizeyi yazıcam 72 puanla, 73le sen mahmut kezban nuri başvursa hakkımı kaybedicem değil mi? burda yazanlar ben dahil hiçbiri dürüst değil.
    doğu yazmıcam pkk filan diyen adam bak gör doğuyu yazıcak sen yazma diye ters seçim yaptırıyor. 87 ile antep yazcam diyen adam yalan söylüyor, gözünü korkutup senin yazmanı engellicek. 20 kişi alan yerler düşük çok alım yapan yerle yüksek kapatcak adam yalanın önde gidenini söylüyor.
    sen kendi öngörülerine göre tercih yapacaksın ben dahil kimseyi dinleme!

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar Herkese merhaba. En son başvuru yapan arkadaş başvurunu numarasını tarih saat ile yazsada başvuru yoğunlugunu öğrensek.

    YanıtlaSil
  37. beyler allahını seven başvuruyu değiştirmeyi göstersin. vazgeçtim şırnaktan antalyadan milletvekili buldum tesadüfen nolur biri söylesin başvuruyu değiştirebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  38. değerli arkadaşlarım .mozilla firefox'tan başvuru yapabildim.google chromela başvuru yapılmıyor,yazılar çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  39. arrow06 kardeşim aynı sorunu bende yaşıyorum yardımcı olan olduysa sende bana yardımcı olabılır mısın ?

    YanıtlaSil
  40. arkadaşlar puanım 75.44 nereyi yazmalıyım sizce ?

    YanıtlaSil
  41. arkadaşlar puanım 75.40 nereyi yazmalıyım sizce

    YanıtlaSil
  42. mersin sizce kaçla kapatır 75.5 mersin için riskli gibi sanki ne dersiniz arkadaşlar??

    YanıtlaSil
  43. hakkari şırnak kaçla kapatır sizce?

    YanıtlaSil
  44. Puan 76 kararsız kaldım antalya- samsun gelir mi acaba

    YanıtlaSil
  45. 80 puanla konyaya başvurdum herkes için hayırlısı

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar formu tamamlayıp gönderme işlemi yaptığımda sistem hata veriyor başvurum gönderilmiyor karşılaşan ??

    YanıtlaSil
  47. değerli arkadaşlarım.başvuruyu yapmayı deniyorum ama adobe reader 11 kullanmama rağmen,yazıların büyük bir kısmı çıkmıyor. adobe'nin tam sürümünü mü kullanmak gerekli?deneme sürümüyle olmuyor mu?yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  48. Merhaba herkese başarılar. Benim kafam karıştı. Şimdi formu doldurduk başvuruyu gönder dedik. Başvurumuz tamamlanıyor mu? İlla şahsen gidip evrak teslimi zorunlumu sonrasında?

    YanıtlaSil
  49. arkadaşlar sorumu okuyup cevabını bilenler (ki burda ahkam kesiyolar)ve bana cevap vermeyenler sadece demagoji yapıyosunuz farkında mısınız?

    YanıtlaSil
  50. düşüncelerini paylaşan bazı arkadaşlar kendini çok akıllı sanıyor demogoji yapmayı seviyolar yok oranın kontenjanı şöyle yok gelir di yok gelmez di akıl oyunu oynamaya çalışıyolar fakat bizle oyun olmaz, 26 ilde belli rakamlar da alımlar olcak bazı yorumlara aldanıp da can sıkıntısı yapmayın puanlarınızı ve alımları karşılaştırın ona göre tercih yapın allah hepimizin yardımcısı olsun rabbim gönlümüzde olanı hakkımıza hayırlı eylesin hakkımızda hayırlı olanıda gönlümüze ve sevdiklerimize(ailelerimi) razı eylesin..

    YanıtlaSil
  51. arkadaşlar kimse kimseyi kandırmaya kalkmasın burda öyle düşük puan aldın doğudan başka yer gelme mantığı yanlış. ben gelir uzman yardımcısıyım antepte. biz de zamanında aynı hataya düştük kalktık 74 puanla hakkariyi verdik gelmedi. burnumuzun dibindeki zonguldak 72 puanla kapattı. isteyen bakabilir. az kontenjan verilen yer her zaman yüksek puanla kapatır. onun için kontenjanı yüksek yerlere başvurmak daha avantajdır her zaman. başarılar.

    YanıtlaSil
  52. 75 in altındaki puana hakkari şırnak vs . hayatta gelmez boşuna kendninizi yakmayın.
    kontenjanı yüksek yerlere başvurmak daha avantaj. şırnak a 30 kontenjan vrmişler.
    o da yüksek kapatır kontenjan az çünkü.

    YanıtlaSil
  53. arkadaşlar az kadro verilen yer çok yüksek puanla kapatır boşuna hayal kurmayın. nerenin kontenjanı çoksa oraya başvurmak avantajdır düşük puan alan adam için...
    bana inanmayan geçen yılların atamalarına baksın.

    YanıtlaSil
  54. yahu 70'in altında puanı olup başvuru yapayım mı diyenler kafa mı buluyor hakkaten merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  55. beyler bu son yorumum burdan algı yönetimi yapalara son kez sesleniyorum yok çok alım yerler yüksek kapatcak yok az alan düşük kapatcak. bugüne kadar hiç mi atamalara bakmadınız ? akla mantığa sığmaz şeylerle bencillik yaparak insanları yanıltmayın. 80 puan civarı alan adam ya kendi memleketini yazar yada batıda yerleri. o küçümsediğiniz karedenizin hiçbir ilinde 74ün altına düşmez puanlar. 70 civarı doğu ve güneydoğu hariç hiçbir yerin kapatma ihtimali yok.! 72 puanla 26000 lerdeyim benim şırnak vs hariç şansım yok. gidip 72 alan adama yok edirne yok artvin yok bilmem nere diyip yanıltmayın 20 kişi alan yerler minumum 75le kapatır. genel alım olsa zaten 75in altına yine düşmezdi benim gibi vasat adamların işine geldi bu olay açıkcası. puanınız 7-73 aralığındaysa doğu hariç boşuna hayal kurmayın.

    YanıtlaSil
  56. 72 puanla artvin filan gelmez, 20*5 kişi alıyor, balıkesirde riskli ama artvine göre daha kolay 45*5 aday. ama benim gibi şırnak yaz yada hakkari gibi yerler. boşu boşuna üzülme derim ama risk almak istiyorsan al.. 77 ile antalya kesin gelir kardeş valla helal olsun iyi puan

    YanıtlaSil
  57. 77 puana Antalya gelir mi?

    YanıtlaSil
  58. balıkesir kesin gelmez artvin belki

    YanıtlaSil
  59. önce ilanı ıyi okuyun başvuru için min puan 70 63 le başvuramazzsın

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar merhaba. p35 puanım 63 küsür sizce başvuru yapmalımıyım. cavap yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  61. İşletme İktisadı için Yasin Çoban kitabı yeterli ve özet bir kaynak.

    YanıtlaSil
  62. kardeşim ankaraya yakın il seç demişsin acaba bakanlık yol harcı falan vermiyomu ankaraya seminer için çağırdığında?

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....