29 Aralık 2014 Pazartesi

YÖK Uzman Yardımcısı Maaşı

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığında Uzman olarak yetiştirmek üzere YÖK Uzman Yardımcılığı kadrosuna alım yapılıyor.
Üniversitelerin çeşitli bölümlerinden farklı kpss puan türlerine göre yapılan alımlarda sıralama sonrası yazılı sınav yerine direkt sözlü sınava çağrılıyorlar, buda çağrılacak aday sayısını 4 katına kadar düşürüyor, normalde 20 katına kadar çağrıldığı için puanın yüksek kapatması tahmin edilebilir.
YÖK te çalışacak bir uzman yardımcısı 2015 itibariyle işe başlayacaktır. YÖK Uzman Yardımcılığı maaşları 3200-3300 aralığındadır. Ek ücretlerle artabilir. Çalışma yeri Ankara Bilkent'tedir, ulaşım açısından sıkıntılı bir yer olan bilkentte ÖSYM, rtük gibi kurumlarda bulunmakta.

43 yorum:

  1. ben de başvurmayı düşünüyorum ama pek ümitsizim, 89 benim.

    YanıtlaSil
  2. Hukuk kaçla kapatır acaba? Ben başvurmayı düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  3. Kamu 90 altına düşmez heralde 16 kişi çok az cünkü

    YanıtlaSil
  4. kamunun, 88-89 puanın altına inmesi imkansız gibi bir şey.

    YanıtlaSil
  5. iktisat neden yok?? en bariz bölümler yok
    ne olurdu iki iktisatçık ataydınız oraya

    YanıtlaSil
  6. türk dili ve edebiyatından başvuracaklar puanlarını yazabilir mi ?

    YanıtlaSil
  7. hukuktan başvuru yapmayı düşünen var mı arkadaşlar??

    YanıtlaSil
  8. kamu yönetimi 82,4 le gelir mi ki

    YanıtlaSil
  9. kamu 87 falan düşer mi acaba

    YanıtlaSil
  10. kamu kaçla kapatır acaba ? 87'ya falan düşer mi

    YanıtlaSil
  11. hukuk 28 90 la kapamış geçenkinde

    YanıtlaSil
  12. Türk dili ve edebiyat var arap dili ve edebiyatı var Türkçeci yok.Neye göre düşünülmüş anlayamadım.

    YanıtlaSil
  13. her sene 40.000 kadro verilen adamların şuradaki 3-5 fen-edebiyat kadrosuna başvurmasını istememiş adamlar, anlaşılmayan nedir?

    YanıtlaSil
  14. benim de 89 , başvurmayı düşünüyorum nasip artık

    YanıtlaSil
  15. bilgisayar mühendisleri işsiz

    YanıtlaSil
  16. " Başkanlığımızdan görev talebinde bulunacakların, elektronik ortamda doldurulacak EK-1 Yükseköğretim Kurulu Uzman Yardımcılığı Yarışma Sınavı Başvuru Formu ile birlikte aşağıda yer alan belgeleri 29.01.2015-06.02.2015 tarihleri arasında Başkanlığımıza şahsen, elden veya posta (iadeli taahhütlü) yoluyla teslim etmeleri gerekmektedir... " posta yolu mu kalmış artık nasıl yanii :(

    YanıtlaSil
  17. matematikciler için p10 84 ile sizce durum nedir?

    YanıtlaSil
  18. türk dili ve edebiyattan başvuracaklar puanlarını yazabilirler mi?

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar askerdeyken atanma durumunda merkezi atamadaki gibi kurum atamak zorunda mı?Merkezi atamada dilekçe verilerek bitirince başlanıyor diye biliyorum ama burada ilişiği olmadığına dair yazılı beyan diye yazıyor askerde verilecek dilekçe bunun için de geçerli olur mu?

    YanıtlaSil
  20. hukuktan başvuranların puanı kaç acaba? benim puanım 80.Sıralamaya girme ihtimalim varmıdır? Daha önce başvuranlardan bilen varmı?

    YanıtlaSil
  21. 44 kişi çağrılan epdk da 90 a, 32 kişi çağrılan aile ve sosyal politikalarda 91 e düştü.
    90 dan aşağı zor düşer gibi duruyor hukuk için.

    YanıtlaSil
  22. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği mezunu olarak başvuruda bulunsak başvurumuzun dikkate alınma şansı olabilir mi?

    YanıtlaSil
  23. anladım tahmin ettiğim gibiymiş.teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. sıralamalar açıklandımı?

    YanıtlaSil
  25. tabi ki olur deneyin şansınızı

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar,
    Evraklarını gönderen oldu mu? YÖK'ün sitesindeki adres yetersiz gibi?

    YanıtlaSil
  27. Edebiyatci81 puaniniz kac acaba?

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar yabancı dil sınav puanı türübölümü var kaç yılı puunını kullanabilirz ? 2009 olur mu mesela

    YanıtlaSil
  29. bi soru sordum kimse cevap vermedi

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar uzman yardımcılığı sınavının yapıldıktan sonra atanma süreci ne zaman sona erer bu konuda bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  31. ek1 formu bulamadım nette bi bilginiz varmı

    YanıtlaSil
  32. http://www.yok.gov.tr/web/guest/anasayfa/-/asset_publisher/64ZMbZPZlSI4/content/id/12881436
    Şu linkte yök'ün sitesindeki ilan var, bu sayfadaki altı çizili ve renkli biçimde yazılmış olan EK1 Başvuru Formu...ibaresine tıklanıldığı takdirde formun excel dosyası karşınıza çıkar.

    YanıtlaSil
  33. Özgemçmişin el yazısı olması zorunluluğu var mı acaba?

    YanıtlaSil
  34. yok.ben çıktı alıp verdim kabul ettiler.

    YanıtlaSil
  35. türk dili ve edebiyatı için başvuran arkadaşlar puanlarını yazabilir mi ?

    YanıtlaSil
  36. ek 1 formunu doldurup çıktısını vereceğiz sanırım, fotoğrafı sanal ortamda mı yapıştıracağız. çıktı alındıktan sonra yapıştırılmasını kabul ediyorlar mı acaba ?

    YanıtlaSil
  37. sonuçlar ne zaman açıklanacak acaba ? 6 Şubat dediler bana ama göremedim. Ben mi bulamadım ki..

    YanıtlaSil
  38. sonuçlar açıklandı mı acaba ?

    YanıtlaSil
  39. Sonuçlar ne zaman açıklanacak? Bir duyum alan var mı arkadaşlar?

    YanıtlaSil
  40. her gün bakıyorum bende fakat hiçbiryerde konuyla ilgili bir haber yok uzun süredir..

    YanıtlaSil
  41. arkadaşlar sonuçlar açıklandı 27 şubatta açıklanmıştı

    YanıtlaSil
  42. hangi sitede acıklandı ben hergün bakıyorum göremedim hiçbişey link koyabilirmisiniz acaba?

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....