25 Aralık 2014 Perşembe

Tüketici Hakem Heyeti Raportör Maaşı

Gümrük ve Ticaret Bakanlığının 2015 yılında yeni açtığı kadroya alımlar başladı.
Tüketici Hakem Heyeti Raportörü olarak görev yapacaklar il tüketici hakem heyetinde görevlendirilecekler ve genelde büyükşehirler var.

Bu kadroya ilk alımlarla birlikte toplam sayının 500 e ulaşacağına dair haberler vardı.

Maaş konusundan net birşey söylemek maalesef çok zor. Normalde bir raportörlük mesleği Anayasa Mahkemesi ile ün salmıştır ve yaklaşık olarak 6000 lira alırlar ama onların sayıları az çalıştığı kurum tektir. O raportörlük ile bunu karıştırmamak gerekiyor.

Bu kadro için açılan Tüketici Hakem Heyeti Raportörlüğü ünvanının maaşlarının kesin bir bilgi olmamak ile birlikte 2000 lira cıvarı olduğu ve B kadro olduğu düşünülüyor.
Gelişmeler oldukça yazacağız, sizlerde aşağıda yapılan yorumlara katkıda bulunabilirsiniz.. 

57 yorum:

  1. iktisat mezunuyum arkadaşlar puanım 87.2 sizce puanlar çok yüksekte kalır mı yoksa bizede sıra gelir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım muayene memurluğu yaz o puana yazık olmadın

      Sil
  2. açık alım olduğu için merkezi atamada puan kulanılmaktadır..

    YanıtlaSil
  3. başarılı olduğumuz durumda, p3 puanımızı merkezi atamada tekrar kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  4. 83.56 ile şansım varmıdır???:(

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar öncelikle günaydın puanım 89.760 maliye herkese allah gönlüne göre wersin

    YanıtlaSil
  6. lise mezunları başvurabiliyor mu arkadaşlar?

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar puanım 85.99956 maliye .. başarılar .. herkes yazarsa daha iyi olur ..

    YanıtlaSil
  8. İlanı okursan anlarsın. ayın 26'sında başlıyor.

    YanıtlaSil
  9. Başvuru 26 sında başladığı için bulamıyor olmayasınız

    YanıtlaSil
  10. bende bulamadım nasıliş anlamadım

    YanıtlaSil
  11. normal lise mezunuyum ve meb onaylı kalorifer ateşçiliği belgem var acaba başvurabiliyormuyum

    YanıtlaSil
  12. sınav başvurusu için sürekli hata veriyor. yanlış tc no v.s diye ama bu kısımlarda herhangi bir hata yok. aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı?

    YanıtlaSil
  13. YÖK tarafından onaylanmış denklik belgesi denen şeye nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  14. Yapamazsiniz. Aciktan atama olmasana ragmen Gumruk ve Ticaret Bakanligi Personel Yonetmeliginde yazili olani soluyorum istifa edip gorevinizden ayrilabilirisiniz ve istifa tarihinden baslayarak 1 yil icinde merkezi atamalara basvuramazsiniz. Sadece 4b yani sozlemeli kadrolara basvurmaniz mumkundur. Inanmiyor olabilirsin Gumruk ve Ticaret Bakanliginin Personel Yonetmeligini oku arkadasim. Cunku sirf bu maddeden dolayi basvurmicam ben uyarayim dedim. Hakkinda hayirlisi olsun.

    YanıtlaSil
  15. Merkezi atama degil diye yani aciktan atama yapiliyor diye dusunmeyin bu ise baslayipta sonra genel atamalarda yani merkezi atamalarda tercih yaparim diye dusunen arkadslara da soliyim gtb personel yonetmeligini okusunlar kisaca soliyim. Istifa edip gorevinizden ayrilabileceginiz ve istafa ettiginiz an itibariyle 1yil boyunca kpss puanlarinizi merkezi atamalar icin kullanamazsiniz. Sozlesmeli 4b islere basvurabilirsiniz ama merkezi atamalara basvuramiyorsunuz. Inanmayan arkadaslar olabilir bunlari kendim yazmiyorum hemen Gumruk ve Ticaret Bakanligi Personel Yonetmeligi acip okuyun. Bende ordan okudum. Bu ilana basvurmicam diger tum arkadslara da haklarinda hayirlisi olsun. Gtb personel yonetmenligini okumadan karar vermeyin.

    YanıtlaSil
  16. Raportör kadrosu icin soyluyorum bana inanmayabilirsiniz Gumruk ve Ticaret Bakanliginin Personel Yonetmeligini okuyun. Sizde benim gibi olmaz bole sey diceksiniz. Amacim sizi etkilemek degil. Bana inanmayanlar gtb personel yonetmeligini okusunlar. Herkesin hakkinda hayirlisi olsun.90 puanla sizi adanaya yollabilirler 70 puan alani da izmir gonderebilirler. Sadece yonetmeligi okuyun. Herkesin hakkinda hayirlisi olsunm

    YanıtlaSil
  17. Bu soylediklerim raportör kadrosu icin gecerlidir. Digerleri hakkinda bilgim yok.

    YanıtlaSil
  18. 85 ustu herkes icin hersey olabilirmis. 85 altindaki arkadslar ins sizinde olur.maaslar yeni memur maasiyla ayni olacakmis o da 1789.00 tl imis.atandiginiz yerde emekli olana kadar calisacakmisiz cunku cakili kadroymus. Yani esiniz her zaman size tabi ama kotu yanı esiniz bulundugunuz yerde norm kadrosunun bulunmasi gerekiyormus. Yoksa o kadro olana kadar asla esiniz yaniniza alamazmissiniz. Ayrica merkezi bir atama degil ama burda kpss puanini kullanan arkadaslar atanmalari halinde 1 yil boyunca kpss puanlarini kullanamayacaklarmis. Bu bilgiler bu kadro da calisan bir arkadasimdan ogrendim.

    YanıtlaSil
  19. genel atamada atanamadıysan bunda hiç bekleme

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar merhaba 1. kadroda vhkide iletişim fakültesi mezunu değilim ama 2. şartı sağlıyorum yine de başvuramıyor muyum?

    YanıtlaSil
  21. bu kadroya yerleştikten sonra müfettiş ve uzmanlık kadrolarına yani a kadroya geçişte sıkıntı olur mu

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar ben kayıt yapacaktım ama askerlik zamanım gelmemiş ve bende tecilli tarihi istiyor formda acaba nedir veya bi bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun lütfen

    YanıtlaSil
  23. tüketici hakem heyeti raportörlüğü yönetmeliği
    madde 8 (raportörlerin görev ve yetkileri):
    a) tüketici hakem heyetine yapılan başvuruları almak,
    b) başvurulara ilişkin gerekli yazışmaları yapmak ve başvuruya ilişkin dosyayı hazırlamak,
    c) toplantıya ilişkin gerekli hazırlıkları yapmak,
    ç) toplantılarda hazır bulunmak,
    d) toplantı tutanaklarını tutmak,
    e) evrak, dosyalama ve arşiv işlerini yürütmek,
    f) tüketici hakem heyetinin faaliyet raporunu ve istatistiklerini hazırlamak,
    g) tüketici hakem heyetinde başkan, üye ve raportör olarak görevlendirilen diğer kamu personeline ödenecek huzur hakkı ve ücretlerine ilişkin işlemleri yapmak,
    ğ) tüketici hakem heyetlerinin ödenek, demirbaş gibi mali işlemlerini yapmak,
    h) tüketici hakem heyetlerinin işleyişine ilişkin diğer işleri yapmak.
    madde 9 (raportörlerin sorumlulukları):
    a) ilgili mevzuat gereğince kendilerine verilen görevleri eksiksiz ve zamanında yerine getirmek,
    b) uyuşmazlığa ilişkin tüm bilgi ve belgelerin gizliliğine riayet etmek.
    madde 13 (huzur hakkı):
    raportör kadrosuna atananlara huzur hakkı ödenmez.

    YanıtlaSil
  24. ıs talep formunun lınkını atabılırmısınız lutfen,karmasadan mı sersemlıgımden mı ne bulamıyorum...:/(

    YanıtlaSil
  25. nasıl başvuru yapabilirim

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar eğer atama olmazsa kpss puanını daha sonraki açıktan atamalarda ya da merkezi atamalarda kullanabiliyor muyuz? Bu alıma başvuruyor olmak daha sonraki atamalara sorun teşkil ediyor mu? Bakanlığı aradık fakat biz bilemeyiz dediler:D Kim bilebilir ki?

    YanıtlaSil
  27. Arkadslar madem gtb personel yonetmeligini okuyun. Sizden az puan alan merkezi atamada gelmicek olanlarinda onunu kapatmayin. Bu kadrolara atananlar merkezi atamalara atanamayacaklar bundan adim gibi eminim. Burasi zaten gecen senede 80 78 puanda kapandi. 85 ve ustu alanlar pisman olucaklar. Inanmayan gtb personel yonetmeligini okusun.

    YanıtlaSil
  28. Arkadaşlar tüketici hakem heyeti rapörtörlüğüne başvurmak ıstıyorum.ama kurala çekılen yerde sürekli kalma şartı var mı yok mu? bilen varsa yazabilir mi? tayin olmuyo mu?

    YanıtlaSil
  29. Arkadaşlar tüketici hakem heyeti raportörlüğü için başvurmak istiyorum.gittiğimiz yerde hep kalma şartı diye bısey mı var? tayin olmuyomu hiçbişekilde başka yere bilen varsa yazabilir mi?

    YanıtlaSil
  30. Bernasen isimli arkadasim. Bu il ticaret mudurlukleri cakili kadrodur. Atanirsan o yerde emekli olursun. Hicbir suretle tayin olmazsin. Ayni universite kadrosu gibi. Puanin yuksek ise merkezi atamalari bekle derim. Biz yuksek puanlilar buna girersek. Bizden az puanlilarin merkezi atamada hic sanslari yok. Zaten burasi gecen yil 78 80 puanla kapatti. Atanma ihtimali az olan arkadaslara birakalim derim. Tercih senin.

    YanıtlaSil
  31. Teşekkür ederim gokalpvarol cevapladığınız için.benim puanımda yüksek değil zaten 80 aldım merkezı atamalarda şansım pek yok gibi.ama bunda da tayin olmaması beni düşündürdü gerçekten çok kararsız kaldım ve son 2 gün kaldı:(
    Eş durumundan tayin gibi bişey de söz konusu değildir o zamansa bu il ticaret müdürlüklerinde

    YanıtlaSil
  32. tercihini yap arkadaşım

    YanıtlaSil
  33. arkadaşım inanma. milletin hiç bir konuda bilgisi yok ama her konuda fikri var. çakılı kadro değil. bir çok il ticaret müdütrlüğünü arayıp öğrendim. adamlar ne dedi biliyo musun üni gibi bir tek ilde yapılanma yok ki her ilde ticaret müdürlüğü var nasıl çakılı kadro olsun dedi. inanma her denilene. benim puanım 87 ben yapıcam tercih sen de yap puanın kaçsa

    YanıtlaSil
  34. Hey maşallah, biraz önce başvurumu yaptım, başvuran 7745. kişiyim. İşimiz zor yine.

    YanıtlaSil
  35. Arkadaşlar lise ortaokul hazırlık kısmına dikkat etmemişim ve evet demişim şimdide düzeltemiyorum ne gibi bir sıkıntı olur ?

    YanıtlaSil
  36. 8239. sıradan tercihimi yaptım şuan. hayırlısı artık

    YanıtlaSil
  37. Başvurdum ama bu gidişle bu da olmucak

    YanıtlaSil
  38. tahminimce 88-87.5 aralığında kapatacak. bu benim öngörüm

    YanıtlaSil
  39. yahu ben başvuruyı yaptımda resimim gözükmüyor sıkıntı olur mu ?

    YanıtlaSil
  40. keşke herkes sizin gibi duyarlı olsa. puanım 80 zaten bu ara alımlar dışında atanmam mümkün değil dayım da yok! herkes için hayırlısını diliyorum.

    YanıtlaSil
  41. arkadaşlar benim merak ettiğim şey çalışmak istenilen il ne zaman seçilecek ?

    YanıtlaSil
  42. Bende katılıyorum ben başvuruyı yaptımda resimim gözükmüyor sıkıntı olur mu ?

    YanıtlaSil
  43. arkadaşlar ben bu başvuru yaptım ama sorgulama sayfasını açamıyorum. açıklandı mı ilan?

    YanıtlaSil
  44. aday sıramı unuttum bi sıkıntı olur mu acaba

    YanıtlaSil
  45. aday numaramı unuttum bi sıkıntı olur mu acaba ?

    YanıtlaSil
  46. sözlü mülakata kimlerin katılacağı ne zaman belli olacak bilgisi olan varmı arkadaşlar ?

    YanıtlaSil
  47. başvuru sorgula alanını bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim. Yoksa açıklanmadı mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  48. Mülakata çağrılanların listesi açıklanmış arkadaşlar, 87 puanla kapatmış ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  49. 85 ile yine ortada kaldım.Vhki 83.8 ile kapatmış..

    YanıtlaSil
  50. ne yazıkki 84.89 ile bu mülakatada katılamadık merkezi alım ne olacak bakalım

    YanıtlaSil
  51. Tüketici Hakem Heyeti Raportörlüğü sonuçlarını Gümrük ve Ticaret Bakanlığı sitesinde göremiyorum bir türlü. Sonuçlar açıklanmadı mı acaba?

    YanıtlaSil
  52. bunlar unuttular açıklamayı,ya da 1-2 saat kala açıklayacaklar,mülakatın yapılmasına 6 gün kaldı hala açıklama yok yazıklar olsun böyle bakanlığa

    YanıtlaSil
  53. hay allah şimdi gördüm cıkan excel belgesının altında uc buton var orada uc alımında tek tek tıklayarak gorebılırsınız :) yanı acıklanmıs

    YanıtlaSil
  54. Tüketici Hakem Heyeti Raportörü mulakata kaltılacakların listesi acıklanmadı mı? bulamıyoruz beyler ayın 26 sı sınav ne zaman acıklanacak

    YanıtlaSil
  55. arkadaslar merkezden atanmak için istifa ettikten 1 yıl sonra şartı alesle akademisliğe atanmak içinde mi var? yani burda calısılmaya baslansa akademisyen olarak atanmak için istifa edip 1 yıl sonra mı atanabilirsin ? cevabınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  56. aekadaslar mülakata gidersek kazanırsak ama bu arada a grubu bir kadroyu da kazanırsak gecebilir miyiz?

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....