1 Ocak 2015 Perşembe

İnfaz Koruma Memuru Maaşları 2015 (CTE-Gardiyan-Öğrenci)

Ceza ve Tevkif Evleri Genel Müdürlüğüne bağlı çalışan İnfaz ve Koruma Memurlarının diğer adıyla gardiyanların maaşları çalışma ortamları ve streslerine göre oldukça düşük kalıyor. Kolluk kuvveti gibi görev yapan bu kadronun 2015 ocak zamlı maaşları ile birlikte aldığı maaş 2300 lira civarında kalıyor.
Adalet Bakanlığına bağlı olan bu personele benzeye infaz koruma memuru öğrencisi maaşları hakkında net bir bilgi yok ama gardiyan maaşlarından daha düşük olacağını tahmin ederek CTE infaz koruma öğrenciliği kadrosuna başvurmanız tavsiye ediliyor.

233 yorum:

  1. İstanbul heralde sizin .izin verinde geçelim

    YanıtlaSil
  2. ben askerliğimi yapmadım tecilliyim başvuru yapamaz mıyım bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  3. vay be sadece istanbula mı alacaklar , sen kalk anadoludan gel istanbulda yaşa...

    YanıtlaSil
  4. yaş sınırı kalktı dediler ama maşşallah her başvuru kendine has bir yaş sınırı koymuş..iyi valla.....böyle ancak ilanlara bakarız...nasıl adaletsiz bir ülkede yaşıyoruz anlamadık valla...

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle belirtmek isterim ki bu açıklamamda kimseyi yanıltmak istemem.Silivri ceza evi KAMPÜS olduğundaN 4 sene boyunca tayin isteme hakkınız YOK,yani kampüslere atanan bir kişi 4 sene tayin isteyemiyor(1 sene çalışmış eş durumu hariç).Boy ve Kilo ölçümünde ise dijital ortamda yapıldığı için boyunuz kilonuz orantılı olmalı yani boyunuz 1,69.9999 olsa bile almıyorlar denemesi bedava.Tam ölçmüyorlar boyunuzu.Maaş ise bekar 2180 tl diye biliyorum.Kazandığınız taktirde 3 ay ERZURUM dakurs yatılı olarak kurs görüceksiniz 2 ay STAJ eğitimini silivride tamamlıcaksın ama bu 2 ay yatılı değil şahıslar kendi evini kendi tutuacak vs vs.Dışarıdan bakıldığında kolay görünen meslek dalı değil bol şanslar.(Bu yazdıklarıma ianıp inanmamak size kalmış saygılar)

    YanıtlaSil
  6. lise önlisan lisans hepsi 70puan vay be büyük soygun büyük hak yeme adalet ve kalkınma partisi adalete bak hepsi 70 :)

    YanıtlaSil
  7. 80 puan altı boşyere başvurmasın puanların 80nin altına inmez hatta dahada yukarı olabilir çok düşük bi alım binlerce bekleyen vardı sonuç yine hüsran.

    YanıtlaSil
  8. bu konu hakkında ayrıntılı bılgısı olan varsa paylaşırmı

    YanıtlaSil
  9. KPSS den yüksek puan alan arkadaşlar merkezi atamalarda atanırsınız lütfen bu tür ilanlara başvuru yapmayınız.

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar infaz koruma memurluğu öğrenciliği başvuruları sadece istanbuldan mı yapılıyo ?

    YanıtlaSil
  11. vaybe 3 ayla kaybettik iyimi. yaş sınırı saçma olmuş. hadi hayırlısı.

    YanıtlaSil
  12. s.a arkadaşlar ben gecen yıl haziranda başvuru yaptım aksaray cezaevi için aksarayda mülakata girdim kazandım şuan ankarada eğitimdeyiz sorusu olan arkadaşlara cvp vermeye calışırım. askerlik için problem yok tecilli başvurur, kesinlikle şansınızı deneyin nasip, sıralamaya giren arkadaşlara tavsiyem sözlü mülakata gitmeden önce googleye gardiyanlık mülakat soruları yazın bayabi geniş soru havuzu var ona çalışın. ALLAH kolaylık versin hak eden kazanır inşlh.

    YanıtlaSil
  13. Askerlikle ilişiği olmadığına dair yazılı beyan,dediğine göre başvuru yapamıyoruz sanırım.

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar şimdi bu sınava başka ilden başvuru yapabiliyormuyuz? İlla istanbula mı gitmek gerekli ?

    YanıtlaSil
  15. s.a benim sorum askerlikten tecilli belgesimi almamız gereklimi.

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar bu alımlarda görev alacak arkadaşlar sözleşmeli mi olacak kadrolumu olacak ?

    YanıtlaSil
  17. merhaba arkadaslar bir sorum olacaktı acaba bu ikm alımlarında görev alacak arkadaşlar sözleşmeli mi olacak yoksa kadrolu mu görev alacak bilgisi olan var mı acaba ?

    YanıtlaSil
  18. ve a.s. kardesım bu alım sadece ıst. kapsıyor baska alım ilanı olur mu dıger iller için . bırde herkes 80 üstü puan da kalır dıyor sizce kaç puana kadar ıner _?

    YanıtlaSil
  19. aps yoluyla gerekli evrakları hazırlayıp sınavın yapılacağı komisyona göndererek başvuru yapabilirsin ama boy kilo ölçümü ve sözlü mülakat için istanbula gelmen gerekli

    YanıtlaSil
  20. bu alım sadece silivri kampüs cezevi alımı daha kapsamlı bir alım daha yapılır daha doğrusu yapılması lazım çünkü çok büyük personel sıkıtısı var

    YanıtlaSil
  21. as alman gerekli bağlı bulunduğun askerlik subesinden alabililirsin

    YanıtlaSil
  22. tecilliysen başvurabilirsin

    YanıtlaSil
  23. asıl büyük alım ocagın sonuna doğru olacak bu yönde duyumlar aldım istanbul silivri bu mesleğin en zor yapıldıgı yer tercihini yapacaklar ona göre yapsın yada diğer tercihi beklesin başarılar arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar maaş 3750 tl net ele geçen bütün resmi ve dini bayramlar tatil 8-5 çalışırsın öğlen yemeği 1.5 saat molalı servis ücretsiz yemek ve giyecek kurumdan artısı çok bi meslek mesela kız istemede bi kerede verirler hem yükselme de basit 3 sene sonra başmemur 5.senede idare memuru daha sonraki yıllarda müdür olabilirsiniz buyrun başvuruya hayırlısı olsun hakkımızda :)

    YanıtlaSil
  25. Jandarmada muvazzaf astsubayken zorunlu hizmeti doldurup başvuranlar için şartlarda herhangi bir farklılık var mı?

    YanıtlaSil
  26. şimdiki sadece ist kapsıyor ama adalet bakanı ocakda dış güvenlik yasası cıkacak dedi kademeli 5yılda 15000(onbeşbin) i.k.m alınacağını söyledi buda demek oluyor ki bu yıl 3000 tane alım olacak giremeyen üzülmesin yeni alım olur bu 200 alım 80 üzeri kapatır gibi ama nasip yinede göndermek isteyen dosyasını yollasın. bu alım kadrolu iyi şanslar

    YanıtlaSil
  27. geçende söyledim silivri istanbul çıkışı ve kampüs zor yer başvuracaklar bunu dikkate alsınlar.arkadaşım şuan çok pişman 4 sene doldurunca hemen kacıcam diyor silivriden.silivriyi kazananlar erzurumda 3 ay yatılı kurs görüyor geriye kalan 2 ay da silivride staj.bu staj sürecinde evinzi barkınızı siz kiralaycaksınız.geçen seneleri boy ve kilodan çoook arkadaş elendi belki geçerim diye.bizzat şahidim buna mutlaka şahit olanlarda çoktur ve buraya yorum yapanlarımız arasında da mutlaka vardır.öyle belki geçerim,belki gelirllerle olmuyor adamlar zaten eleyecek yer arıyor.inanıp inanmamak size kalmış.tekrar belirtmek isterim maaş 2180 tl bekar için bu kadar.iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  28. Benim en yakın arkadaşım silivride infaz koruma memuru,geçen yıl atandı.SİLİVRİ kampüs ve kampüs olduğu için 4 sene tayin isteme hakkınız yok.Tayin hakkı dolan hemen tayin istiyor SİLİVRİDE.Sizleri yanıltmak gibi bir düşüncem yok şahsen ben başvursamda gelmez puanım düşük ama gelgelelim ki sandığınız gibi kolay bir meslek değil.Keza boyu kilosu tutmayan başvurmasın geride kalanlara yazık.Dijital ortamda ölçüm yapılıyor artı boyunuz 1.75 tam 1.75 değil aşağısını ölçüyorlar gidince görürüsünüz ve eleniyorsunuz.Mülakatda da aklınız gelecek her türlü soruyu soruyorlar mesala TÜRKİYE-ırak sınırı kaç kilometre diye :) Sözüm ona ki yalan yanlış bilgilerle birbirimizi kandırmayalım.

    YanıtlaSil
  29. dracula 01 arkadaşım sen sanırım infaz koruma memurunu müdür sandın o kadar maaşı müdür almıyor ne 3750 küsürü yanıltma milleti bekar 2180 tl maaş alıyor.sen kusura bakma uçmuşsun.midirler duymasın şimdi gelir ikm olurlar :)

    YanıtlaSil
  30. arkadaşlar selam;cezaevinde müdür olarak çalşmaktayım.İnfaz koruma memuru 2200 tl civarında maaş ile başlar.genelde vardiyalı olarak çalışırlar.belli bir kısmıda cezaevindeki bürolarda 8-5 çalışır.tabi başvuruların az olması için mesleği karalama yapanlar olur;ama kulak asmayın.5 yıl çalıştıkan sonra görevde yükselmeye girerek İdare Memuru yani müdür adayı olma şansınız vardır.Servisiniz olur genelde yol parası vermesiniz;lojmanlarda belli bir süre kalabalirsiniz,öğle yemeği taze çıkar;yemek parası vermesiniz.her meslek zor;belli bir zorluğu var ama kanunlara uyduğunuz müddetçe sıkıntınız olmaz.başarılar

    YanıtlaSil
  31. merhaba arkadaşlar benim sorum şu bu ilana başvuru yaparsak ileri tarihlerde açılacak infaz koruma memurluklarına başvuru yapabiliyormuyuz yoksa o belli bir süre içerisin de bir kere başvuru yapılır diye bi şart var mı ayrıca puanlar kaça kadar düşer bi tahmin var mı 76.46 benim puan

    YanıtlaSil
  32. 70 puan 70 puan tutturdu gidiyor adalet bakanlığı ..

    YanıtlaSil
  33. boy ve kilosu tutmayanlar başvurupta milletin hakkına girmeyin her ilanda aynı şeyler yaşanıyor anca milletinin önünü kapatıyosunuz

    YanıtlaSil
  34. koruma memurluğu için en düşük 60 denmiyor muydu bi kaç ay önce sanki öyle hatırlıyorum ??

    YanıtlaSil
  35. aynen açılışı ben yapayım buna baş vurarsak diğerlerinede baş vurabiliyormuyuz :)

    YanıtlaSil
  36. bu koruma memurluğumu kardeşim allah aşkına

    YanıtlaSil
  37. bu alımda 80 le anca millet daha sınavdan yeni çıktı

    YanıtlaSil
  38. arkadaslar bu su an ıkm ogrencılgı goren arkadaslardan bı oncekı devreyım goreve baslayalı 2.5 ay oldu sole solyblrım puan olarak ben sılıvrı ye basvurup gırdım ve en son bızım donemımızde 76.7 ıle kapattı ...ayrıca sormak ıstdgnz bısıler varsa yardımcı olablırım

    YanıtlaSil
  39. 3750 lira maaşımız olduğunu burada öğrendim :) arkadaşlar bekar ikm maaşı 2160 civarında

    YanıtlaSil
  40. hem buna hemde adalet bakanlığın alımına başvuru yapabiliyor muyuz daha alımlar olur mu duyum alan arkdaşımız var mı ?

    YanıtlaSil
  41. peki staj zamanında aylık ücret ne olacak 265 tl mi yoksa 2.186 tl mi? cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  42. biz nereye başvuru yapacağız tam olarak

    YanıtlaSil
  43. Staj zamanında da 265 tl alınıyor.Maaş göreve başlayınca.

    YanıtlaSil
  44. 5 ay maas almadan gecinmek cok zor maaş tam olsa güzel olurdu. Ayrica boy kilo olayi cidden önemli. ..

    YanıtlaSil
  45. Ben geçen sene 1-2 kez başvurdum izmir ve afyona her alımda boydan ve kilodan elenen çok oluyordu ve ölçümü yapan memurlar bile sitem ediyordu neden geliyorsunuz diye.Ben şahsen ve arkadaşın mülakatlarında bulundum.İzmir 100 kişi alıyorsa mesala beş katı aday 500 kişi en az bunun 90-100 kişisi boydan kilodan eleniyordu.Demem o ki gelir zannederek basvurmayın boyunuz kilonuz yetmıyorsa.Adamlar boyunuzu tam ölçmüyorlar,istediğiniz kadar çok yüksek puanınız olsun bu iş belkilerle olmuyor ben görmedim,sanmıyorumda.Ben Ankara adliyesinde izmir ödemişe basvuru yapmaya gittiğimde içeride 22 yaşlarında gözlüklü 83 puan almıs bir arkadas basvuru yapmaya gelmişti sincan ceza evine oradaki başvuruyu yapan memur senin boyun yetmez boşuna basvurma kardesım demesıne ragmen o şahıs inat degılmı basvuracam bdiyordu ve ben cok sinşrlenmiştim.O kişinin boyuda 1.68 civarıydı ve ALLAH şahittir ben bu vakaya şahidim.Demem o ki birazcık vicdanlı olalım,sağduyulu olalım arkadaşlar.ALLAH yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  46. Koruma memurlugu mu yoksa ınfaz koruma memurlugu mu? bilgi verın lutfen

    YanıtlaSil
  47. infaz koruma memurluğu mu, normal koruma memurlugu mu ?

    YanıtlaSil
  48. boyu kilosu tutmayıp basvuru yapanlar size sesleniyorum milletin hakkını yemeyin.

    YanıtlaSil
  49. İnfaz koruma memurluğu bu koruma memurluğu değil yani gardiyan eski tabirle.

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar selam;cezaevinde müdür olarak çalşmaktayım.İnfaz koruma memuru 2200 tl civarında maaş ile başlar.genelde vardiyalı olarak çalışırlar.belli bir kısmıda cezaevindeki bürolarda 8-5 çalışır(Büroda kimin çalışacağına müdürler karar verir)tabi başvuruların az olması için mesleği karalama yapanlar olur;ama kulak asmayın.5 yıl çalıştıkan sonra görevde yükselmeye girerek İdare Memuru yani müdür adayı olma şansınız vardır.Servisiniz olur genelde yol parası vermesiniz;lojmanlarda belli bir süre kalabalirsiniz,öğle yemeği taze çıkar;yemek parası vermesiniz.her meslek zor;belli bir zorluğu var ama kanunlara uyduğunuz müddetçe sıkıntınız olmaz.Puanın kaçta kalacağını bilmek imkansız.başvuru sayısı puanı belirler.Puanı tutan ve işe ihtiyacı olan başvursun bence.dürüst çalıştığınız müddetçe sıkıntı yaşanmaz bence.Başarılar

    YanıtlaSil
  51. arkadaslar basvuruda bizzat kendimiz yapacağız değil mi? sacmaladım farkındayım..ee şistanbul dısından basvuru yapcaz.

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar ben şehır dısındayım.istanbul'a bizzat kendimiz mi basvuru yapacaz farkındayım cok sacma bir sual sordum...işte ne yaparsın fakir'in umut ekmeği:) başkası yapabilir mi?

    YanıtlaSil
  53. arkadaşlar hiç başvurmayın polis gümrük infaz bunlar torpil agırlıklı ben basvurdum osmanlıca sordular hiç sansınız yok torpili olan basvursun

    YanıtlaSil
  54. torpiller başvuruyor ben hep elendim zaten 200 kişi anca var ben başvurmucam burdan milletin parasını harcatma boşa. Polislik gümrük infaz koruma savcı çocuklarına akrabalrına yetmez

    YanıtlaSil
  55. Boy Kilo Ölçümüde İstanbul da Mülakatta İstanbul da ŞU Kış günü Gitmeyecek OLan BOY kilosu Tutmayan Hiç başvurmasın...!

    YanıtlaSil
  56. S.A subatta kavgadan dolayı mahkemem var.ben de karsıda birbirimizden davacıyız.mahkemeden bişey çıkacağını sanmıyorum basvuru yapsam ilerde benim için sıkıntı olur mu yardımcı olursanız sevinirim.teşekküerler...

    YanıtlaSil
  57. Merhaba bi konuda bilginize ihtiyacım var, KPSS de 68 aldım infaz koruma memurlugu için başvuruda bulunsam basvurum kabul edilir mi ?

    YanıtlaSil
  58. Yapılacak sınavın son başvuru tarihi olan 21 Ocak 2015 itibariyle 18 yaşını doldurmuş, merkezi sınav (KPSS) tarihi itibariyle 30 yaşını bitirmemiş olmak. (Lisans mezunları için 06 Temmuz 1984 ve sonrası, ön lisans mezunları için 27 Eylül 1984 ve sonrası, ortaöğretim mezunları için 28 Eylül 1984 ve sonrası doğumlu olanlar sınava başvurabileceklerdir.)

    YanıtlaSil
  59. mahkeme devam ettiği sürece başvuru geçersiz oluyor bildiğim kadarıyla

    YanıtlaSil
  60. yav arkadaş sizi sıraylamı yolluyolar kardeşim en az 70 puan diyor nasıl bir kafa yapınız var anlamıyomusunuz

    YanıtlaSil
  61. başvurabilirsin tecilli olman yeterli.

    YanıtlaSil
  62. Merhaba arkadaşlar ben önisans mevzunuyum bu alıma başvuruda bulunacağım kısmetse ama askerliğim tecilli durumda başvuruda bulunabilirmiyim bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  63. Merhabalar arkadaşlar ben kpssden 71 aldım önlisans mevzunuyum bu alıma başvurda bulunacağım ama askerligim tecilli başvuruda bulunabilirmiyim.

    YanıtlaSil
  64. milletin hakkınyla oynama merkezi atamada tercih yapacaksan onu bekle bu kadar çıkarcı olmayın arkadaş puanın iyiyse merkezi atamayı bekle senin gibiler yüzünden millet madur oluyor utanmdan bide soruyosun burda

    YanıtlaSil
  65. arkadaşlar eğer buna atanırsak. merkezi atamalarda tercih yapıp, ordada biyere yerleşirsek infaz korumayı bırakabilirmiyiz. bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  66. Aynen Kardeşim Sana Katılıyorum Kımsenın Hakkına Gırmesin Gelmıcek Olanlar

    YanıtlaSil
  67. sadece erkek alımımı olacak?

    YanıtlaSil
  68. kardeşim hak yemeyle ilgisi yok bunun.herkes tercih eder. adam istemezse bırakır

    YanıtlaSil
  69. benim puanım fazlası ile yeterli olur lakin boy kiloda sıkıtı yaşayabilirim ama bir girelim listeye bakalım maalesef başvurmak zorundayım

    YanıtlaSil
  70. Hangi komisyonu sececegim konusunda kararsiz kaldim

    YanıtlaSil
  71. arkadaşlar adam akıllı bu mesleği yapacak basvursun boyu kilosu yetmeyen yada merkezi atamada tercşh yapacaklar basvurmasın milletin hakkına girmeyin her ilanda aynı şeyler yaşanıyor biraz etik olun.

    YanıtlaSil
  72. araştır o zaman öyle başvur hak yemeyle alakası yokmuş sen daha mesleğe girmeden kaçmayı planlıyosun iş bekleyecen onca insan dururken yaptıgınız kul hakkı yemektir.

    YanıtlaSil
  73. merhaba bunu okudum ve bsy anlamadım bn Zongldakta otryrm basvuruyu nasıl yapabılırım

    YanıtlaSil
  74. Selamun aleykum arkadaslar ben Zonguldakta otryrm bunu okdm ve hıc bsy anlamadm ben ılk basvuruyu nasıl yapbabılırım yardmcı olr musunz

    YanıtlaSil
  75. 85.5 puanla tercih yapacam umarım sıralamaya girerim

    YanıtlaSil
  76. senin sağlık problemin mi var...herşey açık ve seçik yazılmış

    YanıtlaSil
  77. benim bu mesleği yapmaya hiç niyetim yok..ve amelece bir meslek...puanım 90 her kriterim de uyuyor.lakin gıcıklık olsun diye başvuru yapacağım

    YanıtlaSil
  78. merhaba arkadaşım,ben izmirde oturuyorum bu sene çıkan haberlerde fazla sayıda infaz koruma memuru alınacak deniliyor sizce bu kadar alım olur mu nasıl hazırlanmalıyım son olarak kpssden 70 almak yeterli midir mulakata girmek için ?

    YanıtlaSil
  79. merhaba arkadaşlar.ben 2013 260.dönem İnfaz Koruma mezunuyum.sorusu olan arkadaşlar özelden sorularını sorabilirler.

    YanıtlaSil
  80. kendı kendımıze eğleniyoruz. Soru soruyoruz yok, yazan yok. Biz diyoruz başvurudan bahsediyoruz sende dıyorsn hak yemeyin..

    YanıtlaSil
  81. Arkadaşlar 80 puan ve üstü başvurmasın bırakın 70-80 arası giirsin. Bu kadar insanı zevk olsun diye madur etmeyin 85 bnm puan ben basvurmucam

    YanıtlaSil
  82. kpss si 78 den az olanlar bence boşuna başvuru yapmasın çünkü yığılma olacak siz bilirsiniz de hayal kırıklığına uğramayın arkadaşlar

    YanıtlaSil
  83. yanlış bilmiyorsam 15 bine yakın infaz koruma memuru alınacak ama 5 yıla böleceklerkademeli olarak alacaklar

    YanıtlaSil
  84. çok sayıda alımın daha zamanı var 2016 yılından itibaren jandarmayı cezaevlerinden alacaklar o yüzden de dış güvenliği infaz koruma memurları sağlayacak galiba birden alınmayacak 5 yıla bölünecek alımlar

    YanıtlaSil
  85. adalet bakanlığı ismi ile çelişiyor , infaz koruma memurluğu alımını ne zaman düzene sokacak , lisan , ön lisan ,lise kpss puanlarını nasıl ve hangi zihniyetle aynı listeye koyup sıralama yapar biri bunu bana açıklasın , çünkü mail atmadığım yer kalmadı hiç bir cevap alamadım yazıklar olsun

    YanıtlaSil
  86. Selam Aleyküm.Arkadaşlar bazılarınızı anlama cidden çok zor.Yahu o kadar bilgilendirme yazısı var okumak yerine soruyorsunuz aklı selim insanlarız.Birincisi askerlikle alakadar olmıcaksınız ikincisi silivri kampüs olduğundan 4 sene tayin isteme hakkınız yok yani silivri 200 kişi alıcaksa silivride kalıcaksınız Anadoluya dağıtım yok nereyse orada kalıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  87. Sorular arasında seviye farkı kalmadı artık ben liseden girdim 4 sözel mantık 5-6 tane de sayısal mantık sorusu vardı ha keza diğer sorların da lisanstan farkı yoktu sınav sürecinde lisans denemelerinden daha yüksek puan alıyordum

    YanıtlaSil
  88. tecilli olduğun zaman da askerlikle ilişiğin yok demektir. Yani askerlik görevine devam edenler başvurmasın diyor kısacası.

    YanıtlaSil
  89. 5 aylık eğitimden sonra çalışma yeri istanbulmu olcak yoksa anadoluya göndereceklermi..?

    YanıtlaSil
  90. arkadaşlar askerlikle ilişiği bulumayacak yazıyor acaba tecili olanları kabul etmiyorlarmı bu konu ile ilgili bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın.

    YanıtlaSil
  91. 2016 da falan alım yok boşuna kendinizi kandırmayalım arkadaşlar devlet küçülme politikası izliyor memur alımı bitti sadece açıktan alım var ondada milletvekili yakınınız yoksa hiç umut etmeyin,,, yanlışım varsa bende bilmek isterim.

    YanıtlaSil
  92. bayanlarda boy 1.60 değilmiydi arkadaşlar

    YanıtlaSil
  93. arkadaşlar ben bu ılanlardan hıc bırsey anlamıyorum .. ogrencı derken neyı kasdetıyorlar acaba ??.... lıse mevzunuyum.. tarıh lısans ogrencıyım uzaktan egıtım.. kapss puanım kpss94.(78) basvursam bırsey cıkar mı ??

    YanıtlaSil
  94. ben 2013-260.Dönem mezunuyum.sorularınızı özelden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  95. Arkadaşım öğrenci derken kastettiği 5 ay yatılı kurs görüyorsun.İlk 3 ayı yatılı geriye kalanı staj.Bu staj sürecinde ev şu bu vs. kişinin kendisine ait.5 ay içerisinde kursu bırakırsanız devlet misliyle size harcadıklarını geri alıyor.Göreve baslayınca da 2 yıl zorunluluk hali var.İkm olunca merkezi atamada olsa baska yerde olsa kazansanız bile gidemezsiniz belli süresi var.Burada yazılıp çizilen çoğu şeye inanmayın keza geçen bir arkadaş ikm maaşının 3750 olduğunu yazmış ksaca atmış.Bu gibi şeylere dikkat etmeyin.Sadece ve sadece boy ve kilonuz tutmuyorsa lütfen ama lütfen tercih etmeyin denemesi bedava eleniceksiniz.Örnek verecek olursam boyunuz 1.75 ise bunu 1.72 ölçüyorlar yani tam ölçmüyorlar keza kiloda öyle.Şunu bir kez daha belirtmekde yarar görüyorum.Kampüslere atanınca 4 sene tayin hakkınız yok bunlardan biride silivri cezaevi.Maaş ise bekar için 2180 tl öyle şaşalı maaşı da yok.Telefon kullanımı yasak.Kazanan zaten bunları görecek isterseniz inanın isterseniz inanmayın tamamen size kalmış birşey.Kolay bir meslek diye düşünen yanılır atanan cezaevinde görücek ne oldugunu.Saygılar.

    YanıtlaSil
  96. arkadaşlar merhaba infaz korumada aöf adalet de öncelikli hepimize hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  97. Sevgili arkadaslar 62 puanla hiç memur alan yok mu. sizce 70 kat sayısı cok yüksek degilmi bu yıl sondu kpss gerekli yerleri arayalım bu kat sayıyı asagıya cektirelim hepımız bır olursak daha ıyı olur 60 yada 55 inmeli bence bu yukardakı ınsanları sonucta bızler secıyoruz secım zamanı bızler onları kazandırdıysak onlarda bu konuda bızlere yardımcı olmalı yanı 15 yıldır ıktıdar partısındeyım AKP ye ama hıc faydasını görmedım nerde partı ıcınde tanıdıgı olan varsa secım zamanında ortalıkta gözukmeyen ınsanlar torpılle memur oluyor sayın Akp partı baskanları duyun sesımı

    YanıtlaSil
  98. arkadaşım infaz korumada lise önlisans lisans ayrımını bırak bu alımların tamamının adalet önlisansdan olması gerekiyor zaten önümüzdeki dönemlerde böyle olacak biz adalet olarak elimizden gelen mücadeleyi verdik fakat bizden sonraki adaletçilere yarıyacak

    YanıtlaSil
  99. infaz koruma memurluğu zabıt katipliği mübaşir alımları şu anda yalnızca öncelik hakkı adalet bölümünde fakat önümüzdeki yıllarda tamamı adalet bölümlerine verilecektir doğru objektif ve tarafsız olanda budur

    YanıtlaSil
  100. yok adaletciler öncelikliymişte vs.vs. aldanmayın hiç birine listeye girin yeter. 3 komisyon var ben 2013 yılında bakırköy komisyonundaydım komisyondakiler hiç iyi değildi çok soğuklardı bence bakırköy komisyonunu yazmayın herkes aynı dertten şikayet ediyordu puanım 81.7 ben silivri komisyonunu yazacağım şimdiden herkese başarılar

    YanıtlaSil
  101. Adamlar 4 yıl fakülte okumuş Atıyorum adam ziraat mühendisi sonra gelmiş diyorki lisans önlisans lise neden aynı değerlendiriliyor.lise mezunu meslek lisesi hariç herhangi bir mesleği olmayan insanlar.İkm nin bir ekstra okulu olmadığı için adamlar başvuruyor.siz üniversite mezunusunuz diye bütün kapılar sizemi açılacak.merkezi atamada 5000 küsür sizden alım oldu liseden sadece 500 civarıydı.zaten bir ayrım var.eskiden bu ikm nin kimse yüzüne bakmazdı ne kadar kıymetlendi arkadaş ya...Sizin mantığınıza göre herkes kendi işini yapsın o zaman .lütfen kimseyi etkilemeyin gidin ösym ye söyleyin liselileri kpss ye almasın madem... o zaman girersiniz belki... ben olsam lisansı 90 önlisansı 80 liseyi 70 baraj yaparım okumuşsunuzya o kadar o puanları alırsınız siz..

    YanıtlaSil
  102. öncelikle verdiğin bilgi için teşekkürler. göreve başladıktan sonra eş durumu ile tayin isteyebiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
  103. arkadaşlar aps(PTT) ile başvuru yapacağım fakat hiçbir yerde adres yok !!
    bakırköy adalet sarayı na direkt olarak mı göndeereceğiz yoksa başka şeyler de mi yazacağız ??

    YanıtlaSil
  104. keşke öyle olsa , bari burdaki yanlışlık düzeltilmiş olur , ben adalet mezunu değilim ama burda alımlar da yanlış uygulama var

    YanıtlaSil
  105. kardeş sen ne mantıkla yazı yazıyorsun , biz burdaki uygulamanın yanlışlığından bahsediyoruz , lise mezunu alınmasın sadece lisans alınsın diyen mi oldu , hepsi aynı sınava mı girdide aynı listeye konuyor , zaten sen boşuna liseden öteye gidememişsin ,hem infaz korumanın lisesini mi okudun da herkes kendi işini yapsın gibisinden yorum yapıyorsun , devlet tabiki lisans mezunu alacak kadroya millet o kadar emek veriyor ,

    YanıtlaSil
  106. buna başvuran bir sonraki ikm alımına başvurumuyacakmı ?

    YanıtlaSil
  107. ismail arkadaşım öncelikle hepimiz için hayırlısı olsun fakat ben adalet myo mezunuyum adalet mezunları nasıl senin alanındaki alımlara giremiyorsa lisans mezunlarının ve lise mezunlarının bu alımlara girmesi ne kadAR doğru allah bütün atama bekleyenlere yardım etsin zaten önümüzdeki dönemlerde infaz koruma zabıt katipliği mübaşirlik bütün bu alımlar yalnızca adalet myo dan yapılacak

    YanıtlaSil
  108. normalde bu günlerde olması gerekiyordu büyük alımın fakat büyük ihtimalle seçim öncesinde olur

    YanıtlaSil
  109. katipleri ve mübaşırları adalet mezunlarından alabilirler belki ilerde de haklıda olabilirsiniz ama ikm ile nasıl bağlantı kurdun onu anlamadım ufak tefek adalet myo mezunlarını ikm mi yapacaklar :) sonuçta güvenlikle ilgili infaz koruma memurları

    YanıtlaSil
  110. aslında bu günlerde büyük alımın yapılması gerekiyordu tahminim seçimlerden önce olur mayıs gibi

    YanıtlaSil
  111. arkadaşlar 2015 çoklu infaz koruma memuru alımları ne zaman olur sizce tahmini olan ya da bilenler var mı yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  112. sevgili arkadaşlar şunu sakın unutmayın burada bulunan hepimiz çeşitli sıkıntılar çekiyoruz fakat zamanla hepimize üçer beşer nasip olacaktır bütün ırmaklar denize dökülür

    YanıtlaSil
  113. ufak tefek dediğin adalet myo lar bizzat adalet bakanlığının isteği üzerine açılmıştır yani adalet bakanlığı kendi personelini buradan karşılamak için adalet myo lara kontenjan vermiştir maliye işletme iktisattanmı almasını bekliyodun zaten her kurum kendi bıranşında memur alsa alan karışıklıkları yaşanmaz ve atamalar daha düzenli ve kolay olur

    YanıtlaSil
  114. arkadaşlar bi sorum var bundan sonraki bütün ikm alımları 5 aylık okulmu olacak doğrudan infaz koruma memurluğu alımı olmayacakmı cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  115. 5 ay boyunca eğitime katılmak yerine yakın zamanda çıkacak olan infaz koruma memuru alımına başvurmak daha mantıklı. Alınan kişisayısı az olduğundan puanlar çok yüksek kapanacaktır. YAkın zamanda ilan çıkar zaten , 5 ay boyunca eğitimle vakit kaybetmeye gerek yok , hemen kazanıp işe başlamak daha mantıklı. Birde o kadar süre eğitim görme zor iş beklemeye gerek yok.Sonuçta eğitim görende görmeyende aynı işi yapacak zaten. 200 alım gerçekten çok az puanlar 80 den aşağı kapanmaz. Bu alımda mulakatlar daha da zor olacak, sonuçta eğitim alınacak kişiler seçilecek , mulakatta o yüzden çok zor olacaktır.İnfaz koruma memurluğu gerçekten çok zor bi iş psikolojık olarak büyük zorlukları var, sonuçta bir nevi hapis hayatı yaşıyosun. İşimiz zor yani...

    YanıtlaSil
  116. Devlete göre 4 yıl okuyanda aynı okumayanda çünkü herkes aynı işi yapacak hatta lise mezunları daha makbül gelir maaş farkı dolayısı ile .herkes aynı sınava girmedi ama herkes eğitimine göre sınava girdi ayrıca merkezi atamada devlet sizin farkınızı zaten ortaya koydu. adam gelip işkurun hizmetli ilanına başvuruyor.ikm ye başvuruyor başvursun hakkıdır ama gelip burda lise mezunlarını küçük düşürmesinler.işinize gelmiyorsa daha çok okuyun bu sistemi değiştirin yoksa sisteme ayak uydurun.

    YanıtlaSil
  117. Selam aleyküm.Ya burada ki bazı şahıslara cidden gülüyorum arkadaşım ya siz bu İKM olayını bilmiyorsunuz ya da laf olsun diye cümleler kuruyorsunuz.Bakın arkadaşlar İnfaz Koruma Memurluğu sınavında başarılı olur hak kazanan herkes 5 ay kurs görecek mecburi.Hangi ikm sınavı olursa olsun ister şimdi isterse bu alınacak yüklü alımda olsun fark etmiyor.Hemen göreve başlamak diye bir mevzu söz konusu değil yatılı olarak 5 ay boyunca kurs görülecek.Bu kursun ilk 3 ayı yatılı olarak geriye kalan 2 aylık kısmını da basvurdugunu yerde staj olarak alıcaksınız.Bu staj döeneminde evinizi vs. kendiniz tutucaksınız keza 2 aylık staj döneminde maaş falanda yok.5aylık kurs bıtımınde göreve baslayınca maaş bağlanıyor.Örnek verecek olursak silivriyi kazanan bir şahıs 3 ay Erzurum da tortum ilçesinde yatılı olarak kurs görecek akabinde 15 gün tatil var bu tatil bittikten sonrada silivride evinizi tutacaksınız 2 ay staj göreceksiniz silivride ve sonunda da 5 ayı tamamlayıp maaşlı ikm olucaksınız.Bu her yerde böyledir yani hangi ile alım oluyorsa 5 ay kurs var hemen atanmak diye birşey söz konusu değil.

    YanıtlaSil
  118. o dediği dış güvenlik kardeşim o ayrı ikm ayrı o yepyeni bi saha

    YanıtlaSil
  119. herkes kendi çıkarını düşünerek yorum yapıyor. Yapacakta tabi ama lisanslıları diğerlerine yedirmemeleri gerekiyor. kurdu kuzuya yedirtmek gibidir bu. Ben 5 senemi verip okucam üniversitelerde, sacımda beyazlar cıkacak; yüzüm kırışcak üstelik gece mi gündüzüme verip 75 net yapcam bana 78 puan verecekler adam diğer taraftan yan gelip yatacak 50 nete 78 puan alacak ve benım onumde olacak ve işe girecek biz zaten 5 yıl yenik başlamışız hayata arkamızda 15 bin borc var devlete. ustelik oğretmenlik mesleğimizi yaptırmayacaklar nerde adalet hanı liseden 500 kişi almıslar merkezi atamalrda zaten adalet bakanlığındaki bu alımlarda lisans mezunu yok denecek kdr az. adam keske okumasaydım diyor..yasım 29 ama hala işsizim ve meslekte yok tabi amcalarımızda yok

    YanıtlaSil
  120. büyük alım olcak diye boşuna beklemeyin bakan açıkladı 2015 yılında alım yok dedi dış güvenlikle ilgili alımlar 2016 yılında planlanmaktadır diye konuştu hayırlı olsun herkese...!

    YanıtlaSil
  121. Başvuru yapmak için istanbul dışındakiler istanbulamı gelmek zorunda veya posta ücreti ödeyerek igamet ettiğimiz ildeli cumhuriyet savcılığına evraklarımızı teslim edip baçvurabiliyormuyuz lütfen bunu kesin bir şekilde cevap verirmisiniz bilgisi olan lütfen hemen yassın cevap verek arkadaşlara şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  122. bakın arkadaşlar bu infaz koruma memuru alımı yani gardiyan alımı bunun dış güvenlikle alakası yok ayrıca bakan bey açıklama yaptı dış güvenlik alımı 2016 da başlayacak ikmler dış güvenliğe geçemeyecek onunla bunu karıştırmayın silivride 4 yıl kalma mecburiyeti var 3 ay kurs 2 ayda staj görecek kazananlar 260 lira civarı ayda harçlık veriliyor 2200 lira civarıda maaşı var aps ile gerekli belgeleri göndereceksiniz şunuda belirteyim düşük puanlılar umutlanmasın alım çok az olduğu için 80 nin altına düşecegini sanmıyorum katipliğe yüklenin derim orada puanlar 70lere kadar düşecektir çünkü alım çokfazla allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  123. sayın ikm aday adayı arkadaşlar benımde bır ıkı ikm memuru arkaasım var ve sureklı kpss gırıp baska kurumlara memur olmaya çalısıyorlar bırnevi kaçmak istıyorlar , insanlar hep üst sevıye ve rahatlık isterler ama gerçekte olan; kanaatkar olan zengin olur...

    YanıtlaSil
  124. arkadaşlar öncelikle her alımda şansınızı denemenizi tavsiye ederim kendim 2012 kpss lise türünde 87 puanla 2012 deki ilk alımda yerleştim ankarada görevimi sürdürmekteyim benim girdiğim sene ilk alımlarda 400 kişi almasına ramen puanlar 82 de kaldı bu senede ilk alımlarda puanlar yüksek kapatacaktır adalet bakanlığının alımlarına aynı anda başvurma imkanınız yok tavsiyem mübaşir alımlarına başvurmanız yönünde en azından atanma şansınız yüksek herkese başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  125. Selam Aleyküm.Yahu arkadaşlar emin olun boş boş şeyler yazıyor bazıları.Bakın dış güvenlik yasası demek jandarmanın ceza evlerinden kalkıp infaz koruma memuruna geçmesi demek.İkilik yaşandığından jandarmanın işi ikm ye geçecek.Yani dış güvenlik de iç güvenlikde infaz koruma memuruna ait olacak.Ayrı ayrı olması mümkün değil.Nöbet sistemi iyice artacak.Şuan birçok ile yeni cezaevleri açıldı dolması gerek bunu çalışmaları sürüyor.Bakan ilk alımda 25 bin diyordu sonra 15 bine düştü bu bir siyasi konuşmadır.İç güvenliğe de dış güvenliğede ikm memuru alınacak ve bu yüklü olucak inşALLAH.Bakanın söylediği dış güvenlikden jandarmayı kaldırıp kademeli olarak ikm memurunu koymaktır amacları.Bu dış güvenliğe alınırken herhalde iç güvenliğide alım olacak,o kadar yeni ceza evleri açıldı.Bilmiyorsanız yorum yapmayın zihin bulandırmayın.Benim acizane tavsiyem vakur olun her yazılıp çizilene inanmayın.Bu sene ki KPSS oratalaması çok düşük keza puanlar 70 leri görecektir çok çok.

    YanıtlaSil
  126. adalet bakanlığının sadece bir ilanına basvurabiliyormuşuz böyle bi bilgi aldım bu yani ya mübaşirlik ya zabıt katipliği yada ikm ona göre kararınızı verin yanlışım varsa bilen biri aydınlatsız hepimizi

    YanıtlaSil
  127. uzaktan giderim diyen arkadaşlar postayla evrakları göndermen yetmiyor sıralamaya girmen gerekiyor boy ve kilodan geçmek gerekiyor boy kilo ölçümüde istanbulda mülakatta istanbulda zaten alım az macera arayacak arkadaşlar başvurmasın hiç her seferinde aynı şey oluyor insanlar postayla başvuruyor ondan sonra en az 100-150 kişi boy kilo ölçümüne GİTMİYOR lütfen gitmicekseniz şu kış gününde başkalarının hakkına girmeyin çok bilgi sahibi olan arkadaşlar yazmış yakında daha çok alım olacakmış ona başvurursunuz belki bulundugunuz ilede alınır...!

    YanıtlaSil
  128. merhaba arkadaşlar. 79 puana sıralama gelir mi? hepimizin hakkında hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  129. boy ve kilosu tutmayan her ilana başvuran gereksizler adam olun adam millet sizin yüzünüzden madur oluyor.

    YanıtlaSil
  130. 4- Sınava Alınacak Öğrenci Sayısı ve İlanı: Sözlü sınav ve mülakata; merkezi sınavda (KPSS) en az 70 puan alanlar arasından;
    EK-1 listede belirtilen komisyonlara verilen sınav izni sayısının 5 katı infaz ve koruma memurluğu öğrenci adayı çağrılacaktır.
    bu ilanın tam anlamını bilen ? burda puan sıralaması yazmıyor ?
    bir başka ilan ise
    2) Adalet komisyonlarınca yapılacak sözlü sınava, 2014 yılı Kamu Personel Seçme Sınavında (KPSS-2014), lisans mezunları için KPSSP3, önlisans mezunları için KPSSP93, ortaöğretim mezunları için KPSSP94 puan türünden 70 ve daha yukarı puan alanlar başvurabilecektir. Başvuruda bulunacakların Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 5 ve 6 ncı maddelerinde yazılı olan aşağıdaki şartları taşımaları gerekmektedir.
    3) Sözlü sınava, merkezi sınavda alınan puanlar esas olmak kaydıyla, en yüksek puandan başlamak üzere ilan edilen kadro sayısının 10 katı kadar aday çağrılacaktır. Sıralama sonucunda, ilan edilen kadro sayısının 10 katı içerisine giremeyenler sözlü sınava alınmayacaktır.
    farkı bulan ?

    YanıtlaSil
  131. ben liselileri küçük görmüyorum ama sen beni anlamamak ta hala inat ediyorsun

    YanıtlaSil
  132. kardeş o dediğin polislik alımında neden olmuyor peki madem devlete ayrım yapmıyor polislik alımları neden farklı bana bunu açıklarsan sevinirim , sonuçta herkes farklı sınava girdi değil mi senin girdiğin sınavla benim girdiğim sınav farklıysa neden aynı listede puan sıralaması oluyor bana bunu açıkla , 200 kişi mi alınacak bölsün 3 farklı mezun grubuna 100 tanesi lise 50 tanesini ön lisan 50 tanesini de lisans desin ayrı listelerde sıralama yapsın

    YanıtlaSil
  133. öğrenci belgeni alsanda başvurabilirsin ama o puanla fazla umutlanma kardeşim

    YanıtlaSil
  134. başvuru formu hatalı indirince uygulama bulanamadı diyo

    YanıtlaSil
  135. üniversite diplomamı subatta alıcam geçici mezuniyet belgemide alamıyorum 73,85 puan aldım onlısans olarak yınede başvuru yapabilirmiyim

    YanıtlaSil
  136. Arkadaşlar Lütfen Boyu 1.70'ten kısa olan arkadaşlar ve boy-kilo orantısı tutmayan arkadaşlar başvuru yapmasınnn benim puanım 85,472 bu mesleği seven arkadaşlarımızın hakkını gasp etmeyelim şimdiden duyarlılığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  137. Aytekin iki gözümsün yürü kardeş kim tutar seni

    YanıtlaSil
  138. RYBBR sen yaptıgın yorumlarla anca kendını kandırırsın ne admsın sen ya

    YanıtlaSil
  139. açıkögretim lise ve linsansı kabul etmiyorlar basvurmayın

    YanıtlaSil
  140. arkadaşlar bence hiç başvurmayın 82den asagı kapatmayacak. Bakırköye bugun 150 kişi başvurdu. Hiç başvurmayın silivriye 50 kişi başvurdu hepside 80-85 arası. Benm eniştem savcı ondan ögrendim başvurmayın boşa.

    YanıtlaSil
  141. ben eşimin evraklarını teslim etsem kabul ederlermi , adayların bizzatmı başvurması lazım?

    YanıtlaSil
  142. bu ilana balıkesirden başvuracaklar varsa lütfen bana ulaşsın :)

    YanıtlaSil
  143. arkadaslar basvruyu sadece istanbuldan mı yapabılıoruz bı yardımcı olabılır mısınız mersındeyım mersınde bı yere basvuru yapabılır mıyım

    YanıtlaSil
  144. sana cevap bile vermek gerekmez ama ben yine de vereyim Allah be..... versin.

    YanıtlaSil
  145. arkadaşlar yorumlara biraz göz gezdirdim mehmet şimşek doğru demiş. gençlerimiz kendini iyi yetiştirsin diyo memurluğa umutlanmasın diyor.. gençlik burda makara yapıyor.
    yok benim 85-90 puanım var da boyu kilosu tutmayan başvurmasın da şöyle de böyle de ne adamlar var arkadaş.
    81 puanım 196 boyum 112 kilom var.
    3 kilo fazlam var. 3 kilo fazlayım beni elerler nasılsa. ben başvurmayayım arkadaşlar :D :D :D

    YanıtlaSil
  146. o zaman açık öğretimi niye okuyor bu kadar millet. seni bu sitede neden yayınlarlar anlamıyorum lütfen admin bu adamı kaldırın, inşallah bir şeye nail olamazsın....

    YanıtlaSil
  147. herkes için hayırlısı olsun bende 86 ile silivriye başvuracağım

    YanıtlaSil
  148. bende 85,472 silivriye başvuru yaptım adem mülakatta görüşürüz haydi hayırlısı

    YanıtlaSil
  149. şimdi başvuru yaptık diyelim bır daha . hıcbır komısyona başvuru yapamıyoz mu

    YanıtlaSil
  150. arkadaşlar, başvuru tam anlamıyla nasıl yapılıyor. konu hakkında tam kapsamlı bir bilgi verecek arkadaşımız yok mu

    YanıtlaSil
  151. nereye başvuracağız biz şimdi nasıl olacak açıklar mısınız?

    YanıtlaSil
  152. tek komisyona başvuru yapılabilir adalet bakanlığının açtığı sadece bir ilana başvuru yapılabiliyor bunu siz seçeceksiniz hangi mesleği daha çok istiyorsanız artık.

    YanıtlaSil
  153. htr50 sen ninanma boşver burda milleti israfa sürüklüyn yazk paralara

    YanıtlaSil
  154. Valla ben başvurmadım çünki şans yok daha önce 82 ile kapattı bu senede öle olacak sanırım

    YanıtlaSil
  155. Buna başvuru yaptığımız zaman 26 ocak ta ki zabit katipliğine de başvuru yapabiliyoruz mu? Lütfen yardım

    YanıtlaSil
  156. adliyelerin tahmini kapatacağı puanlar 79-80-81 arası olur

    YanıtlaSil
  157. kardeşim bu ocak alımı ocak alımında bi komisyona basvurdun birde haziran yada temmuz arası alım olur ona ayrıca basvurabilirsin şimdi zaten 3 komisyon var birini seçeceksin

    YanıtlaSil
  158. bildiğim kadar adalet bakanlığının sadece bir ilanına başvurulabiliyor diğerleri geçersiz sayılıyor.

    YanıtlaSil
  159. Arkadaşlar bulunduğumuz ildeki adliyelere mi ilk başvuruları yapacağız? Yoksa direk posta ya da kargo ile istenen evrakları mı yollayacağız?

    YanıtlaSil
  160. bakırköy başvurusunu adliye giderek mi yaptınız yoksa ptt pas ılemı yaptınız detaylı anlatırsanız cok sevırım ılk kez basvuru yapıcam da

    YanıtlaSil
  161. arkadsş katılıyorum 1 cm bile çok önemli

    YanıtlaSil
  162. ortalama 80 fln olur heralde arkdaşlar geçen sene 75 le elenmiştim şimdi 85.66 ile başvuru yaptım bakırköye hadi hayırlısı olsun arkadaşlar

    YanıtlaSil
  163. 3 cm lafını yaparlar geçmiş boy kilo ölçümlerine bakarsan 1 cm bile elenmene sebep olabilir kendin açından zaman kaybı boş yere kargo ücreti vb ayrıca başkalarının zamanını çalıyorsun ben ankarada gardiyanlık görevini sürdürmekteyim
    sen elendikten sonra yedek üyelerden yerine alım yapılacaktır tabikide

    YanıtlaSil
  164. 1.67 boyum var kiloda 61. 3 cm lafı yapmazlar sanırım göbeğimide saymassak atletikim yani. bakalım 84 ile başvurdum hayırlısı.

    YanıtlaSil
  165. ben bunu merak ediyorum biraz anlatır mısnız *

    YanıtlaSil
  166. sağol allah razı olsun bilgi için

    YanıtlaSil
  167. hayır tek ilana basvurabiliyosun adalet bakanlığı bu yıl böyle bir kural çıkardı

    YanıtlaSil
  168. başvuruyu nereye yapacağız ??

    YanıtlaSil
  169. arkadaşlar istanbulda olup başvuru yapan arkadaşalar başvuru sürecini tam anlatırmısınızz ilk başvurum olacak gitmek lazımmı adliyeye yoksa ptt den mi istanbul içi olsada...

    YanıtlaSil
  170. kimse başvuru yapmadı mı il dışından? Nasıl olduğunu anlatacak yok mu?

    YanıtlaSil
  171. Selam arkadaşlar.Lise mezunuyum ve kpss puanım 92.7 başvuruda bulunsam sözlü sınava kalırmıyım? boy kilo orantılı.Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  172. yaptık belgeleri hazırlayıp kendi adliyende onaylayıp şahsen aps ile ilgili komisyona yolluyorsun

    YanıtlaSil
  173. kısmetten ötesi olmaz arkadaşlar herkes için bir şanstır ama torpilliler olduğu sürece ne dersek boştur herkes için hayırlısı olsun bakalım

    YanıtlaSil
  174. Silivriye başvurdum ama bu istanbul Komisyonu sanırım düşük kapatacak kimse oraya başvuru yapmıyor 50 kişi die pişman ooldum harbi harbi

    YanıtlaSil
  175. sıralamaya kesin girersin boy kiloyu da gecersen mülakatlara kalır iş

    YanıtlaSil
  176. boy ve kilosu tutan gerçekten bu mesleği yapacak merkezi atamalarla baska yerlere kaçıpta milleti madur etmeyecek insanlar başvursun kimsenin hakkına girmeyin 90 üstü puanı olanlar zaten merkezi atama atanırsınız niyetiniz denemeyse lütfen ciddi insanların hakkını yemeyin herkeze başarılar.

    YanıtlaSil
  177. binlerce başvuru var ne saçmalıyosun sen

    YanıtlaSil
  178. carlos213 başvurduğun yere fazla başvuru olmasın diye yonlendirme yapma bırak kim nereye isterse oraya başvursun

    YanıtlaSil
  179. Arkadaşlar bende Bakırköy adliyesine başvurumu yaptım. Başvuru yapacak arkadaşlardan istenen belgeler 1)2 adet fotograf 2)2014 kpss sınav sonuç çıktısı 3)fotograflı başvuru formu(adliyelerde var form. Yanınızda artı bir fotograf götürün.) He birde şöyle bir durum oluyor. Memur size mülakat için bilgilerinizin oldugu bir form veriyor. Ama tuhaftır ki; sizin beyan ettiğiniz bazı bilgiler yanlış yazıyor belgede. Mesela bana verilen belgede doğum tarihim ve eş çalışma durumu yanlış yazıyordu. Adliyeye tekrar gittim sordum.Sistem yanlış yazıyor dediler. Düzeltme yapmadılar. Bilginize

    YanıtlaSil
  180. puanım 69.330 larda basvuru yapsam kabul olur mu?

    YanıtlaSil
  181. arkadaşlar bu sene toplu alım olur mu sizce ??

    YanıtlaSil
  182. 86.2 ile silivri adliyesine başvurdum herkes için hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  183. arkadşlar bu sabah başvurumu yaptım genelde çogu kişi bakırköy adliyesine başvuruyor bakırköy adliyesinde çok yığılma olacak haberiniz olsun şimdiden herkes için hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  184. Arkadaşlar ben tam olarak anlamadım şuan antalyadayım başvuruyu yapmak için burda adliyeyemi gidecem biri sırasıyla anlatabilirmi rica etsem

    YanıtlaSil
  185. s.a kardeş öncelikle evraklarını tam olarak hazırlıyorsun hersey tamamsa bulundugun ildeki adliye ye gidecen oraya belgelerını teslim edecen kargo bedeli olarak 7 tl alacaklar yardımcı olmuşumdur inşallah :)

    YanıtlaSil
  186. Arkadaşlar 77 ve 78 in altına düşmesi çok zor yinede şansınızı deneyin ben şu an meslekteyim inşallah hayırlısı ile nasip sizede olur

    YanıtlaSil
  187. bı bılen arkadaş yardımcı olursa sevınıcem sehır dışından başvuru nasıl yapılcak detaylı bılen yazabılır mı ?

    YanıtlaSil
  188. başvuru yapamıyorsun kardeşim en az 70 puanın olması gerekıyor

    YanıtlaSil
  189. slm arkadaslar herkes kendi ilindeki adliyeye mı basvururyoruz

    YanıtlaSil
  190. Başvuru için Öğrenim belgesi gereklimi :)

    YanıtlaSil
  191. Arkadaşlar başvuru şartlarında öğrenim belgesi istiyor. ben üniversitede okuyorum öğrenci belgesi mi alıp vermem gerekiyor... Birde 20 gün için de okulda mezun oluyorum sıkıntı olur mu ? Cevap atarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  192. Allah herkesin yar ve yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  193. hangi kpss sınavına girmiş isen o diplomayı götürüyosun. Örneğin ben önlisans mezunuyum. Önlisans kpss sınavına girdim. İşletme dördüncü sınıf öğrencisiyim. Başvururken önlisans diplomamı kabul ettiler.

    YanıtlaSil
  194. bu kayıt bırtek ıstanbuldamı yapılıyo yoksa her ılın adlıyesın da

    YanıtlaSil
  195. ogrenım belgesi yazıyor bırde. dıplomayı kastediyolar herhalde demi kardesim

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....