26 Ocak 2015 Pazartesi

Havacılık Uzman Yardımcısı Maaşları

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü, merkez kadrosunda görevlendirmek üzere aldığı havacılık uzman yardımcılarından alanlarına göre farklı puan türleri ve KPDS-YDS istemektedir.

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünde Havacılık Uzmanı olarak yetiştirmek üzere alınan bu kadrolar için yazılı ve sözlü sınav aşamaları uygulanmaktadır.

Havacılık uzman yardımcılığının, dil şartı ile başlayacakları için yaklaşık maaşları 2015 yılı için 3300-3400 civarı olması bekleniyor.
Bu kurumun diğer bir avantajı da havacılık tazminatı olması,genelde personelin yararlandığı havacılık tazminatından yeni kanuna(666 KHK) göre girecek havacılık uzman yardımcıları yararlanabilir mi? Belki yararlanabilir, herkese başarılar :)

18 yorum:

  1. arkadaşlar görev yeri genel müdürlük ankarada mı olucak bu kadroların ben görev yerini göremedim

    YanıtlaSil
  2. onlar nıye devlete gırsın ozelde delı gıbı para kazanıyorlar zaten...

    YanıtlaSil
  3. neden sivil hava ulaştırma işletmeciliği bölümü için kadro açılmıyor hala gerçekten anlamıyorum

    YanıtlaSil
  4. oo sınav için 25 tl. alırım bi dal.

    YanıtlaSil
  5. özelde kanımızı emmekten başka bir şey yapmıyorlar. deli gibi kazandığımızı sananlara duyurulur.

    YanıtlaSil
  6. özelde deli gibi kazanıyolar derken? güldürme beni

    YanıtlaSil
  7. Yükseköğrenim diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Genel Müdürlükçe onaylı örneğini istiyorlarmış postayla gönderecek adam nasıl aslını göndersin yada genel müdürlüğe gitmeden nasıl onaylatsın

    YanıtlaSil
  8. 25tl sınav ücreti, yüksek puanı olup da sınavına dahi gitmeyeceği kurumlara başvuranların önünü kesmek için aslında mantıklı. ama noter onayı yerine genel müdürlük onayı istenmesi bir o kadar mantıksız. sadece ön eleme için postayla diplomasını göndercek kişi heralde çıkmaz.

    YanıtlaSil
  9. sınava girmeye hak kazanamasakta 25 tl vermek zorundayız yani öyle mi?

    YanıtlaSil
  10. kurumu aradım noter onaylı sureti kabul ediyorlar. bilginize...

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar diploma işi kıtlayıcı olmuş ya ankaraya gitmek gerek ya da aslını yollamalıyız değil mi? Bilgisi olan yazabilir mi? Kurumu aradım şu an için açan olmadı.

    YanıtlaSil
  12. bende hemşirelik sınavına gireyim :D

    YanıtlaSil
  13. bir tane sivil havacılık mezunu almıyolar . akıl mantık işi değil . adam sivil havacılıgın ne oldugunu bılmeden sivil havacılık uzmanı olucak . :)

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar çevre mühendisiyim benim yds puanım yetiyor ama kpss'den sonra girdiğim için p7 puanım yok ösym den dilekçe ile p7 puanı hesaplatabilir miyim? böyle bir şey mümkün müdür?

    YanıtlaSil
  15. ÖSYM tekrardan puan hesaplamıyor. Her KPSS için ondan önce girilen YDS'lerden en yüksek olanını puan hesaplamaya dahil ediyorlar.

    YanıtlaSil
  16. P36 puanım 85 ama kamu yönetimi mezunuyum... Sanırım uluslararası ilişkiler olmadığı için başvuramıyorum. Hep böyle olur zaten puan tutar bölüm tutmaz, bölüm tutar puan tutmaz .....

    YanıtlaSil
  17. diplomanın fotokopisini okula onaylatmamız mı gerekiyor ben o kısmı tam anlayamadım, bu konuya açıklık getirebilecek biri var mı?

    YanıtlaSil
  18. Benim fakülte onaylı diploma örneği de vardı ben yinede noter onaylı diploma örneği gönderdim.

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....