2 Mart 2015 Pazartesi

Milli Eğitim Uzman Yardımcısı Maaşları 2015

Milli Eğitim Bakanlığı Uzman olarak yetiştirmek üzere MEB Uzman Yardımcısı alımı yapacak.
Çeşitli bölümlerin çeşitli puan türlerini geçenler için çıkılan ilanda alınacak Milli Eğitim Uzman Yardımcıları için sadece sözlü sınav yapılacak.

MEB Uzman yardımcılarının 2015 yılında alacağı maaş 3300 lira civarında olacağı tahmin ediliyor. Uzman olunca bu miktar 4000 lirayı geçiyor, 3 yıl sonra uzmanlık için sınav veya tez yazılıyor.

Milli Eğitim Bakanlığının yönetici kadrosu olacak bu ekip için başvuranlara şimdiden başarılar, konu ile alakalı sizinde yorumlarınızı bekleriz.

46 yorum:

  1. yazılım mühendisliği bölümünü boşa mı açmışlar neden onlar yerine bilgisayar alsınlar anlamadım birbirinden farklı bölümler ikiside yoksa ismi bilgisayar olurdu.

    YanıtlaSil
  2. bu askerlik işide nedir yaw kızlar gidecek hep desene

    YanıtlaSil
  3. Bu yil sinava girip atanmis birisi basvurabilecek mi yani simdi bu ilana

    YanıtlaSil
  4. aynen tecilliler niye başvuramıyo ki?

    YanıtlaSil
  5. benim kafama takılan, şimdiye kadar askerliğini yapmış şartı arayana pek denk gelmedem kamuda,(varsada görmedim).
    tecilliler başvutamıyo mu şimdi buna?
    bence bu işte farklı bi iş var gibi

    YanıtlaSil
  6. Uzman yardımcılığı ilanlarında bilgisayar mühendisi talep edileceği zaman yabancı dil ağırlığı olan puan türleri ile alım yapılır p4,P5,P6 .. ne hikmetse yazılım mühendisi alımı olunca bu puan türü P3 olmuş sadece gy,gk , ayıptır günahtır bu kadar saçma sapan çifte standart olmaz. yazılım mühendisi ile bilgisayar mühendisinin çok farklı bir iş mi yaptığını sanıyorsunuz siz. Bu kadrolara bilgisayar mühendisi de başvurabilmeli

    YanıtlaSil
  7. Din Kültürü 75 çok olmuştur o kardeşlerimiz mağdur olamaz onlar bu vatanın öz evlatları lütfen puanı güncelleyip 50 yapınız.

    YanıtlaSil
  8. Askerlikten muhaf olmak yerine tecil etmek yazaydı nolurdu :'-(

    YanıtlaSil
  9. Bilgisayar mühendisi yerine yazılım mühendisi mi alıyor böyle saçmalık olmaz umarım yanlış anlamışımdır . Bilgisayar mühendisleri işsiz

    YanıtlaSil
  10. Bilgisayar ve yazılım müh. Beraber alınabilirdi. Sonuçta ayni isi yapıyoruz. Yazılım müh. Puanlar çok düşük olacak

    YanıtlaSil
  11. iibf kaçla kapatır acaba??

    YanıtlaSil
  12. Daha ilan bakanlığın sitesine bile düşmeden detayları nereden ve nasıl öğrenecez ben anlayamıyorum. Nası bi kara düzen bu yav?

    YanıtlaSil
  13. 50 kişilik sınıfta ders anlatmayan hiç kimse uzman olmamalı, çıkardıkları abuk subub yönetmelikleri biz uygulamak zorunda kalıyoruz.

    YanıtlaSil
  14. 80 puanı aşan 1300 bilgisayar mühendisi varken 8 tane yazılım nühendisi var.Bu nedenle şart olarak 65 puan verilmiş.Ortak kadrodan açılması gerekirdi bu ilanda kesinlikle art niyet var.Bmo uyamaya devam et !!!

    YanıtlaSil
  15. formasyonlular şunlara başvurabilecek mi?
    eğitimde ölçme ve değerlendirme (eğitim fakültesi mezunları başvurabilecektir.)
    eğitimde ölçme ve değerlendirme (yüksek lisans veya doktorasını bu alanda yapmış olanlar başvurabilecektir.)
    eğitim programları, program geliştirme, eğitim programları ve öğretimi(eğitim fakültesi mezunları başvuracaktır.)
    eğitim programları, program geliştirme, eğitim programları ve öğretimi (yüksek lisans veya doktorasını bu alanda yapmış olanlar başvurabilecektir.)

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar askerliği tecilli olanlarda başvurabilir burada eksik kalmış o madde, meb sitesinde ayrıntılı bir şekilde yazıyor.

    YanıtlaSil
  17. Sadece Yazılım Mühendisliği alımı Özel Üniversitelerde parayla okumuş altında son model arabası olan bürokrat çocukları için ayrılmıştır, kimse boş yere başvurmasın alınacaklar bellidir. Allah'a havale ediyorum.

    YanıtlaSil
  18. Bilgisayar müh. hakkı yeniyor hakketen. Kadrolarımıza herkes başvurabiliyor..Elektrik- elektronik yazılım endüstri müh. vs. girebiliyor..

    YanıtlaSil
  19. stfk ne kadar saçma bir yorum yazmışsın. Bilgisayar Mühendislerine açılan bir çok kadro yazılım eem matematik ile ortak açılıyor. O zaman bu bölümlerden birisi hariç diğerleri boşuna açılmış artık seç beğen al :D Millet daha Bilgisayar MÜhendisinin ne iş yaptıgını anlayamıyor Yazılım Mühendisi desen apışıp kalırlar. MEB in bu saçma ayrımının düzeltilmesi lazım Bilgisayar Mühendisleride başvurabilmeli

    YanıtlaSil
  20. Evet arkadaslar bende baktım şimdi aşagıdaki linkten klavuza ulaşabilirsiniz.Tecilli olanlarda başvurabilir.
    http://ikgm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2015_03/03115519_uzmanyardmclkilavuz2015.pdf

    YanıtlaSil
  21. Görsel sanatlar için keşke taban puan biraz daha düşük olsaydı. Çünkü bu alandakiler özel yetenekleri ile üniversiteye kazanıyorlar. Bu yüzden KPSSden düşük puan alıyorlar. Değerlendirilirken özel yetenekleri ön planda olmalı. Aslında bu dediklerim özel yetenekleri ile üniversite kazanan diğer alanlar için de geçerli.

    YanıtlaSil
  22. KPSS yi kazanıp öğretmen olmuş kişilerden niye yeniden KPSS puanı istenir anlamadım?

    YanıtlaSil
  23. yazılım müh kadrosuna bilgisayar mühendisleri de alınsın diyen arkadaşlar alınsa ne olacak torpiliniz mi var sizi mi alacaklar sanki bence hiç kendinizi boşu boşuna üzmeyin o 8 kişi de bellidir zaten.

    YanıtlaSil
  24. pomem alımları ne olacak..zaten geçen pomem alımlarında 1985 doğumlular yok sayıldı.haksızlık yapıldı

    YanıtlaSil
  25. arkadaş yazılım mühendisliği bölümü özel üniversitelerde olan bir bölüm devlet üniversitelerinde bilgisayar mühendisliği var, bu ilan diyor ki ben özel üniversiteden alacağım diyor, açık açık alacağı adamın profilini çiziyor, böyle saçmalık olur mu? Bu duruma bilgisayar mühendisleri sessiz kalmamalı, bimer, devlet personel başkanlığı, meb bu konuda rahatsız edilmeli.

    YanıtlaSil
  26. torpil sınavına hoş geldiniz adamı olan girer :)

    YanıtlaSil
  27. Arkadaslar bazı alanların puan bölümünde P121-P10 yazıyor. Bunun ne anlama geldigini bilen var mı ? Yani sadece birinden belirtilen puanın üzerinde almış olmak mı yoksa ikisinden de almış olmak mı sart acaba ?

    YanıtlaSil
  28. bilgisayar mühendisleri gerçekten çok bencilsiniz, özel üniversitede var diye yazılımcılar devlette çalışamaz mı yani bu ne saçma bir düşünce, sadece size verilen kadrolar da olmuyor mu zaman zaman, hepi topu 8 kadro var ve bu da battı size ayıptır ya!!!

    YanıtlaSil
  29. kpss bitti yine sınav sınav sınav...onda da hakeden mi giriyor belli değil torpil morpil vr yani...ne diyim Allah sonumuzu hayr etsin

    YanıtlaSil
  30. sen önce devlette de yazılım müh. bölümü olduğunu öğren..Ben de biligsayar mühendisliğ mezunuyum.Yazılım mühendsilerinin hakkı yok mu niye ayaklanacakmışız.

    YanıtlaSil
  31. ne alaka yazılım mühendisliği devlet üniversitelerinde de var sadece özelde yok ki...Hakedenler girsin inşaallah.

    YanıtlaSil
  32. Yazılım ve Bilgisayar mühendisleri beraber başvurmalı, Yazılım mühendisliği hangi devlet üniversitesinde var? Odtü, hacettepe,Ankara, Gazi, Selçuk, İstanbul, Erciyes, Uludağ, Atatürk,Anadolu, Osmangazi vb... üniversite mezunları başvurabiliyor mu HAYIR, Sadece Yazılım mühendisliği demekle Özel Üniversite mezunu demek arasında fark yok, yazılım ve bilgisayar mühendisliği derse nereden mezun olduğuna bakılmaz. Kpss den kim yüksek alırsa o girsin, 65,70 gibi sınava girip çıkanla, 1-2 senesini ayıran emek veren ayırt edilsin yeter ki.

    YanıtlaSil
  33. formasyon eğitim alanında yüksek lisans sayılır mı?

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar bu kadro için çalışma yeri sadece Ankara mı yoksa eş durumundan tayin hakkı da var mı?

    YanıtlaSil
  35. Sayılmaz diye düşünüyorum ben maalesef..

    YanıtlaSil
  36. Bu kadrolara meb de öğretmen olarak atanmamış fakat p10 puanı 75 üzerinde alanlar başvurabiliyor mu yardımcı olursanız sevinirim. Çünkü istenilen belgelerde devlet memuru olarak çalışıyor veya çalışmış olmak gibi bir ibare var.

    YanıtlaSil
  37. DEVLET ÜNİVERSİTELERİNDE yazılım mühendisliği var arkadaşlar.Örneğin;Celal Bayar üniv,Karadeniz Teknik Üni,Fırat Üniversitesi.

    YanıtlaSil
  38. buradaki ilanda psikoloji p3 gösteriyor ama meb in sitesinde sitesinde p70 gösteriyor ilanlar yanıltıcı olmamalı!

    YanıtlaSil
  39. Ben Yazılım Mühendisliği mezunuyum. Onlarca Yazılım Mühendisliği okuyan arkadaşım var. Hiçbirininde torpili yok. Ne yazık ki benimde yok. Her Yazılım Müh okuyan torpilli demek değildir. Zaten kaç özel üniversitede bu bölüm var ki? Ayrıca Bilgisayar Müh okuyup, memur olmak isteyen arkadaşlara da şaşırıyorum. Hepimiz aynı sektördeyiz. Eğer işsiz iseniz, bi yerde sizin hatanızdır. Biraz mücadele edin. Al CV'ni eline kapı kapı dolaş. Bişey kaybetmezsin, kazanan sen olursun. Ama ille de memur mu olmak istiyosun? Piyasada en az 3 yıl çalış, ondan sonra memurluğa rahat rahat girersin..

    YanıtlaSil
  40. Formasyon yüksek lisanstan sayılmıyor.

    YanıtlaSil
  41. ya arkadaşlar tüm şartlar uyuyor yaş hariç ağustos 1979 doğumluyum şimdi başvuru yapsam kabul olmayacak mı??? ne biçim iş yawwww ....ne yani yaş 35 işin bitti anlamına geliyorsa 36 yaşındaki herkesi emekli etsinler

    YanıtlaSil
  42. Görüyorum ki bilgisayar mühendisi arkadaşlar gerçekten çok bencil. Şu ana kadar yüzlerce açıktan alım ilanlarında bilgisayar mühendisi alındı. Hepi topu burda 8 kişi alınıyor çomak sokmak istiyorsunuz. Siz nasıl bir mücadele veriyorsanız herkeste aynı mücadeleyi veriyor. Hem bu işin içinde olup hemde bizleri anlamamanız çok ironik. Ben tüm yazılım mühendisleri adına bilgisayar mühendislerini bizim mücadelemize saygıya davet ediyorum!..

    YanıtlaSil
  43. Devlet üniversitelerinde yazılım mühendisliği bölümü vardır ve mezun vermiştir. Bir bölüm açılıyorsa tabiki ayrı kadro verilmeli!. Geçen kasım atamasında sadece 3 tane yazılım mühendisi atandı. Bilgisayar mühendisleri her bölüm için ayrı kadro isterse ortak kadro sayısı da azalır. Bizde bilgisayar mühendisleriyle ortak kadro istemiyoruz.

    YanıtlaSil
  44. Yazılım Mühendisleri de işsiz. Burada her bölüme ayrı ayrı kadro verilsin dediğimde tepki göstermişlerdi. Bölümler ayrı olunca ayrıda kadro açılmalı. Yazılım Mühendisi de en az Bilgisayar Mühendisi kadar donanımlı!

    YanıtlaSil
  45. Söylediklerinize biraz katılıyorum biraz katılmıyorum. İnsanlar memur olmak istiyor çünkü özelde çalışma şartları çok ağır. Ben şu anda özel bir yazılım şirketinde çalışıyorum ama memur olmak istiyorum. Yeni mezuna iş çok zor veriliyor verilince de çok ağır şartlarda çok az maaşla çalıştırılıyor. Bu işin içinde olanlar bizleri daha iyi anlayacaktır..

    YanıtlaSil
  46. Burda bir çok bölümden alım olmasına rağmen sadece bilgisayar mühendislerinin yorum yapması devletin bizi ne duruma düşürdüğünün göstergesiidir. Arkadaşın yazdığı gibi açıktan fazla alımda yapılmadı bir çok bölüm ortak kadro açılıyor (elek elek,endüstri,haberleşme gibi ) 2014 kpssnin en başarılı bölümü biziz ilk 10.000 de 500 bilgisayar mühendisi var. #BM500kadroistiyor

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....