25 Eylül 2014 Perşembe

Devlet Su İşleri (DSİ) Mühendis Maaşları Ne Kadar?

Devlet su işleri merkez ve taşra teşkilatlarında görevlendirecek 135 mühendis alımı yapıyor, 85 i inşaat mühendislerinden oluşacak bu alımda Türkiye'nin çeşitli illerinde çalışmak üzere inşaat, makina, maden, maden, jeoloji, harita, ziraat, elektrik-elektronik, jeofizik mühendislerinden alım yapılacak.
p3 puanına göre yapacağı bu alımda mühendis kadrosuna atama yapacak.
Peki DSİ Mühendislerinin maaşı ne kadar olacak?
666 sayılı KHK ya göre devlette eşit ünvana eşit ücret söz konusu yani bütün mühendisler için neyse temel maaş DSİ içinde o olacak. Yani yeni başlayan bekar bir DSİ Mühendisi maaşı 2950-3000 aralığında olacak, bu ücret 2014 için geçerli 2015 ocak zammınıda eklerseniz 3100 liradan biraz fazla alacağını hesaplayabilirsiniz. DSİ kurumunun ücret için avantaj, aileler için dezavantaj olan kısmı saha işlerinin çok olması, sahaya gittiğinizde günlük 50 lira gibi bir miktarda harcırah gibi bir şey alabilirsiniz. Bunun da maaşınıza aylık yansımaları olacaktır. P3 puan sıralamasında 3 katı kadar adayın çağrılacağı mülakat-sözlü sınavla yapacakları atamada Ankara'da dayısı olan-olmayan herkese hayırlı başarılar dileriz.

19 yorum:

  1. ne zaman açıklanacak bu sonuçlar

    YanıtlaSil
  2. DSİ gibi bir kurum nasıl olur da Kimya Mühendisi almaz aklım hayalim almıyor. Her şeyiyle baştan sona bizimle ilgili. Orası da almazsa kim alacak bu Kimya Mühendislerini?

    YanıtlaSil
  3. Beklemek zor oluyor.umudum yok ama yine de listeyi bekliyorum. Rabbim Hakkımızda hayırlısını versin. Neden tarihinde açıklanmıyor ki ;((((

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar alım ilanında yapılan değişikliklerde ziraat mühendisliği alımıyla ilgili bir bilgi yok oysaki geçen haftaki başvurularda 5 ziraat mühendisi alınacağı yazıyordu ve bende başvurmuştum. şimdi neden olmadığıyla ilgili bir bilgisi olan var mı

    YanıtlaSil
  5. aynen katılıyorum.Ben devletin bu adam kayırma işinden bıktım usandım ya.Sövünce sövdü oluyor.Arkadaş işi hak edene çalışana versen böyle mi olur ya.Memlekete yazık başka bir şey değil...

    YanıtlaSil
  6. Başvuru tarihleri acaba neden uzatıldı?Yeterli mühendis başvuru mu yapmadı?(ki bu işsizlikte düşük ihtimal,üstelik böyle bir kurumda) Yoksa devlet içinde yıllardır vuku bulan sürekli duyduğumuz bir üç kağıta mı şahit olmaktayız?

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar, genel merkezı aradım..Açıklanması gereken sonuçların ertelendıgını soledıler..ama acıklanacagı tarıhın kendısıınde bılmedıgını soledı..Bir bilgisi olan var mı? mak. muh..86.6 ( van,urfa,viransehır) ( pek umudumun oldugu solenemez ama insan bklior iste :D )

    YanıtlaSil
  8. arkadaslar,genel merkezı aradım açıklanması gereken sonuçların ertelendiğini söylediler.ama acıklanacagı tarıhı kendısınınde bılmedıgını soledı.Bir bılgısı olan var mı? mak muh. 86.6 ( pek umudum yok ama ınsan beklıor ıste:D )

    YanıtlaSil
  9. benim eşim öğretmen, eş durumu nasıl olacak dediğimde eşinizin kurumu eşinizin tayinini sizin yanınıza çıkaracak dediler..

    YanıtlaSil
  10. jeolojinin ataması çok mu ki hidrocularla birlikte 13kişi. madem öyle o zaman üniversitelerde ayrı bölüm altında açmasalardı.

    YanıtlaSil
  11. ya bu sonuçlar ne zaman açıklanacak bilgisi olan yazabilir mi ?

    YanıtlaSil
  12. Sonuçlar ne zaman açıklanır? Beklemesi bile sıkıntı... Sistem de açılmıyor!

    YanıtlaSil
  13. ben de mülakata kabul edilirsem alırım diye düşünmüştüm,belki sonuçlar açıklanınca sistemi aktif hale getirirler.

    YanıtlaSil
  14. Aynı sıkıntı bende de var çıktı almamıştım belli olunca alırım diye ama girilmiyor sisteme

    YanıtlaSil
  15. Başvurular, elektronik ortamda http://personelalimi.dsi.gov.tr adresinde yer alan Devlet Su İşleri Sınav Başvuru Formu' nun doldurulması suretiyle yapılacaktır. Sözlü sınava (uygulamalı mülakata) girmeye hak kazanan adaylar başvuru formunu imzalı olarak Genel Müdürlüğe göndereceklerinden bir çıktı alınması zorunludur.
    Arkadaşlar ben çıktı almadım şimdi de sistemi kapatmışlar tekrar çıktı alamıyorum bunun çıktısını nasıl alabilirim artık bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  16. eski ilanda makine mühendisliği ve inşaat mühendisliği alımı da vardı bu ek olarak mı cıkartıldı yoksa diğeri iptal mi edildi??

    YanıtlaSil
  17. Benim anlamadığım konu şuan düzeltme yapılarak alım yapılacak olan branşlar ilk açıklanan listeye ek olarak mı açıklandı..Yani ilk listede örneğin inşaat müh. alımı ilan edilmişken düzeltme listesinde bu bölümle alakalı alım gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  18. öyle gözüküyor. tüm bölümlerin mülakat listesi aynı anda yayımlanır.

    YanıtlaSil
  19. sonuçlar bugün açıklanacaktı,2 mühendislik tercihlerinde değişiklik yapılmış,bütün bölümlerin sonuçlarının açıklanması 23 ekime mi ertelendi?

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....